رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس:

۶۰ هزار بسته شب یلدا ویژه خانواده‌های نیازمند فارس توزیع شد



رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس از توزیع ۶۰ هزار بسته مؤمنانه شب یلدایی با کمک خیرین و نیکوکاران و حوزه‌های مقاومت در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان فارس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایکنا، «اسماعیل قزلسفلی»، جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه فجر استان فارس امروز، ۲۸ آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای استمرار نهضت مواسات و همدلی و خدمت مؤمنانه قرارگاه خدمات‌رسانی سپاه فجر استان فارس به منظور کمک و یاری‌رسانی به خانواده‌های کم بضاعت و کم‌برخوردار با اولویت مناطق محروم، روستایی و حاشیه‌نشین شهرها اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های مؤمنانه ویژه شب یلدای ۱۴۰۱ در استان کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس افزود: این طرح که با کمک خیرین، گروه‌های جهادی، نهادهای حمایتی، دستگاه‌های اجرایی و غیره در قالب یک طرح هماهنگ و هم افزا شکل گرفته و قرار است به صورت محله محور با محوریت حوزه‌های مقاومت بسیج انجام شود.

قزلسفلی با بیان اینکه برای هر بسته شب یلدایی اعتبار ۳۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است که با کمک خیرین این مبلغ ۵۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت، گفت: در این طرح با همکاری پایگاه‌های مقاومت بیش از ۶۰ هزار بسته شب یلدایی و تهیه و توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت ایام فاطمیه به نام یلدای کریمانه مزین شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰۹ حوزه مقاومت در این طرح مشارکت داشته باشند تا امسال نیز مانند سال‎‌های گذشته با کمک‌های خیران و نیکوکاران، گروه‌های جهادی و ... تا قبل از شب یلدا با تقسیم این مهربانی‌ها و سبدهای هدیه یلدایی، محفل خانواده‌های نیازمند را در این شب‌های سرد، گرمابخش باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها