سرپرست کمیته امداد هرمزگان:

۶۰میلیارد ریال جهت تکمیل مسکن مددجویان زلزله زده سایه خوش اختصاص یافت



سرپرست کمیته امداد هرمزگان از اختصاص ۶۰ میلیارد ریال جهت تکمیل و بهره برداری مسکن مددجویان زلزله زده در روستای سایه خوش شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «حمید باسره»، سرپرست کمیته امداد هرمزگان در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت عملیات تکمیل و بهره برداری مسکن مددجویان زلزله زده تحت حمایت این نهاد، گفت: در راستای تکمیل ، تحویل و بهره برداری از ۱۵۰ واحد مسکن در حال احداث مددجویان تحت حمایت کمیته امداد واقع در روستای سایه خوش بندرلنگه تفاهم نامه با بنیاد مسکن منعقد شد.

باسره با بیان اینکه زیر بنای هر واحد مسکونی ۶۰ متر مربع می باشد، افزود: جهت تکمیل این تعداد واحد بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که این مبلغ توسط کمیته امداد به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان جهت تکمیل و بهره برداری این واحد ها در روستای سایه خوش قرار می گیرد.

شهریار نوری زاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان نیز گفت: ۱۵۰ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در روستای زلزله زده سایه خوش در حال احداث می باشد که با همکاری مشترک کمیته امداد بتوانیم این تعداد واحد ها مسکونی در قالب تفاهم نامه تا پایان سال جاری تکمیل و به این عزیزان اهدا کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها