اعزام یک گروه جهادی برای ارائه خدمات درمانی رایگان به ساکنان جزیره ابوموسی



یک گروه جهادی شامل ۵۰ دندانپزشک و کمک دندانپزشک برای ارائه خدمات درمانی رایگان به ساکنان جزیره ابوموسی، از تهران به این جزیره اعزام شده اند.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از صداوسیما، «محمدرضا مهری»، مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان گفت: این گروه جهادی با ۴۰ یونیت مجهز در جزیره بوموسی مستقر شده اند و تا جمعه خدمات رایگان ارائه می‌دهند. مهری افزود: برای ویزیت مردم جزیره ۳۵ میلیون تومان تجهیزات مصرفی نیز به همراه گروه جهادی است.


مشاور پزشکی استاندار هرمزگان افزود: در این اردوی جهادی تلاش می‌شود مشکلات سلامت دهان و دهان ساکنان جزایر سه گانه به صفر برسد.
محمدرضا مهری شمار اردو‌های جهادی پیشین قرارگاه را ۱۴ اردو عنوان کرد. وی افزود: از بهمن سال قبل تاکنون و شروع اردو‌های قرارگاه، بیش از ۴۷هزار خدمات درمانی به مردم استان در شهر‌های بندرعباس، هرمز، حاجی‌آباد، قشم، رودان، میناب، بندرلنگه، ابوموسی، سیریک و بشاگرد ارائه شده است.

مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان به تدبیر نماینده عالی دولت در استان برای راه اندازی قرارگاهِ تسهیل خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف هرمزگان اشاره کرد و افزود: یکی از کار‌های ویژه قرارگاه، خدمت رسانی در حوزه سلامت و تلاش برای افزایش سطح خدمات درمانی و بهداشتی رایگان به ویژه در محلات و مناطق محروم است.


این گروه جهادی ۱۳ تا ۱۶ دی ماه برای ارائه خدمات رایگان به شهرستان پارسیان سفر می‌کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها