به همت هیات فوتبال هرمزگان برگزار شد

آزمون آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران بین‌المللی



آزمون آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران بین‌المللی و الیت بانوان کشورمان به میزبانی هیات فوتبال هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل، قاسم رنجبریان، رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: باتوجه به درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران، مبنی بر برگزاری آزمون آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران بین‌المللی و الیت بانوان کشورمان در ایران و ارسال نتیجه و فیلم برگزاری آن به دپارتمان داوری آسیا پیش از پایان سال میلادی ۲۰۲۲ اردوی آماده‌سازی سه روزه برای داوران بین‌‌‌المللی کشورمان در بندرعباس برگزار کردیم.


وی بیان داشت: هرمزگان می تواند پایگاه خوبی برای برگزار اردوهای مختلف تیم ملی و کلاس های آموزشی برای داوران و مربیان باشد و هر وقت فدراسیون فوتبال از هیات فوتبال استان درخواستی داشته است آن را به نحو احسن برآورده کرده است و این بار هم موفق شد این اردو داوران بین المللی بانوان کشورمان را به خوبی برگزار کند.


رئیس هیات فوتبال ضمن تشکر ویژه‌ از محمود رئیسی رئیس کمیته داوران و عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوران استان از همکاری فولاد هرمزگان هم قدردانی کرد.


قاسم رنجبریان گفت: در این اردوی سه روزه اعضای هیئت رییسه  هیات فوتبال استان به خصوص عباس امینی زاده نایب رئیس آقایان و کلثوم دارا نایب رئیس بانوان سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که انتخاب اعضای مجمع برای انتخاب این دو نایب رئیس به خوبی صورت گرفته است. قاسم رنجبریان همچنین از زحمات لوئیزا بصیریان و سحر ستاری دو مدرس آمادگی جسمانی و زهرا مرادی داور ملی استان در برگزاری این دوره تشکر کرد.


عباس امینی زاده نایب رئیس آقایان هیات فوتبال هرمزگان ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال و اعتمادی که به مجموعه هیات فوتبال هرمزگان داشتند گفت: هیات فوتبال استان  پتانسیل بالایی در برگزاری این چنین میزبانی ها دارد و امیدوارم که جواب اعتماد فدراسیون را به خوبی داده باشيم. وی بیان داشت : در امر این دوره کمیته داوران استان و مجموعه هیات و به خصوص رئیس هیات تلاش های بسیاری انجام دادند و جای تقدیر از این عزیزان دارد. نایب رئیس آقایان هیات فوتبال هرمزگان گفت: اعضای هیئت رئیسه هیات فوتبال در کنار رئیس و مجموعه هیات فوتبال هستند و برای پیشرفت فوتبال هرمزگان تمام تلاش خود را خواهند کرد.


عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوران فوتبال هرمزگان گفت: اتحاد و همدلی در مجموعه هیات فوتبال هرمزگان زبانزد همه به خصوص در فدراسیون فوتبال شده است و اگر این اتحاد و همدلی نبود یقینا فدراسیون این مسوولیت بزرگ را به هیات فوتبال و مجموعه کمیته داوران نمی داد.


وی اظهار داشت : کمیته و دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان نشان داد که می توانند کارهای بزرگ را به خوبی انجام دهد و این تعهد را به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران آن می دهیم که هر مسوولیتی که به مجموعه هیات فوتبال و کمیته داوران استان بدهند به خوبی آن را اجرایی خواهد کرد.


در این دور داوران و کمک داوران بین المللی و الیت کشور خانم‌ها مهسا قربانی، سلطنت نوروزی، مهناز ذکایی، انسیه خباز مافی‌نژاد، بهاری سیفی نهاوندی و آتنا لشنی پس از انجام تمرینات آماده‌سازی، آزمون آمادگی جسمانی فیفا را را زیر نظر ، نسیم پیله ور  مدرس آمادگی جسمانی داوران آسیا با موفقیت پشت سر گذاشتند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها