امام جمعه بندرعباس:

نهم دی، روز مجد و عظمت ملت ایران است



نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: در نهم دی ماه ملت ایران از شر فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن با بصیرت و آگاهی نجات یافت.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از صداوسیما، «حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده»، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس گفت: پناه بردن به درگاه الهی و تقوی مهم‌ترین دلیل دفع فتنه‌های سال ۸۸ بود که مردم شریف کشور توانستند توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود بصیرت را تنها سلاح ملت برای حفظ در برابر فتنه ها بر شمرد و افزود: نخستین وظیفه هر فرد مسلمان شناسایی فتنه‌های گمراه کننده است. حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده با گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار ولایتمدار و پشتیبان نظام اسلامی بود.

وی با اشاره به سخنان شهید سلیمانی درباره ملی گرایان دروغین افزود: وطن دوستان ظاهری در دوران جنگ تحمیلی کجا بودند که اکنون از جریانات ملی گرایانه دفاع می‌کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: استکبار جهانی همیشه در صدد انحراف جوانان است که باید با جذب و آموزش نوجوانان و جوانان، از توطئه‌های دشمنان مصون شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها