یک باند ۸ نفره سارقان خودرو در هرمزگان با ۳۵ فقره سرقت دستگیر شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان، اعضای یک باند ۸ نفره سارقان خودرو با ۳۵ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

   
به گزارش صبح ساحل، سردار جعفری گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید و محتویات و قطعات داخل خودرو در سطح شهر بندرعباس در چند ماهه اخیر و متواری شدن سارق یا سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس پلیس آگاهی استان با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی و گشت زنی‌های هدفمند ۸ نفر از اعضای باند سارقان را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه متهمان را دستگیر و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به این باند توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چهار دستگاه خودروی پراید مسروقه، دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه و تعداد وسایل داخل خودرو شامل ابزارآلات، زاپاس، جک و قطعات خودرو و همچنین تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد.

سردار جعفری با بیان اینکه سارقان پس از شناسایی خودرو‌های هدف با استفاده از خودروی پژو و موتورسیکلت در اختیارشان سوژه مورد نظر را تعقیب کرده و در یک فرصت مناسب با انجام سرقت و تغییر پلاک خودرو‌های مسروقه، نسبت به سرقت محتویات و قطعات آن‌ها اقدام و پس از مدتی وسایل نقلیه مذکور را در محلات خلوت رها می‌کردند.

وی با اشاره به اعتراف ۹ فقره سرقت خودرو، ۳ فقره سرقت موتور سیکلت، ۵ فقره سرقت گوشی و ۱۸ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو توسط اعضای این باند اظهار داشت: با تلاش کارشناسان پلیس آگاهی مالباختگان شناسایی و ضمن بازسازی صحنه‌های سرقت، اموال سرقتی مکشوفه با تنظیم صورتجلسه به مالباختگان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها