با پیگیری اتاق اصناف و اتحادیه مبلمان؛

نمایشگاه غیرمجاز مبلمان در بندرعباس پلمب شد



نمایشگاه غیر مجاز مبلمان در بندرعباس با پیگیری اتاق اصناف و اتحادیه مبلمان مرکز هرمزگان وحضور نمایندگان اداره پلیس نظارت بر اماکن عمومی، تعزیرات حکومتی و سازمان صمت پلمپ گردید. 

 

به گزارش صبح ساحل، در اینگونه نمایشگاهها افرادی به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه، اماکنی را خارج از محل دائمی نمایشگاه ها، اجاره و با ایجاد نمایشگاه های کاذب و بی مجوز غرفه هایی را با مبالغ هنگفت در اختیار فروشندگانی که اغلب فاقد پروانه کسب هستند، قرار می دهند و پس از آن نه مجری و نه فروشنده پاسخگوی مشتریان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه ها نیستند. 

ناصر فخاریان رئیس اتحادیه مبلمان فرش، موکت و تزئینات داخلی ساختمان بندرعباس در این مورد گفت: کسانی که اقدام به برگزاری چنین نمایشگاههایی می کنند، با این عنوان که ارائه خدمات به قشر خاصی مدنظرشان است با نهادهای مختلف وارد مذاکره می شوند و با سو استفاده از عناوین آن ها، اقدام به برگزاری نمایشگاه و فروش اجناس خود می کنند.  

وی ادامه داد:  متاسفانه این نمایشگاه هم از نظر کیفی و هم از نظر استاندارد نمایشگاهی در شان مردم بندرعباس و استان هرمزگان نیستند از سویی دیگر نه مجری آن ها و نه غرفه داران صلاحیت برگزاری نمایشگاه را  ندارند. 

وی با تشکر از پیگیری مجدانه اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، همراهی و حمایت اداره پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان و برخورد قاطعانه سازمان تعزیرات حکومتی هرمزگان تصریح کرد: خواسته قلبی کسبه فعال در صنف فرش و مبلمان حمایت از کسب و کار و توجه به صنوف قانونمند عنوان کرد و این گونه اقدامات حمایتی را مرحمی بر زخم های کسبه در این شرایط سخت اقتصادی دانست. 

گفتنی است؛ این نمایشگاه غیر مجاز در سالن شهید کورش گرمساری واقع در بلوار امام خمینی(ره) روبروی شرکت آب منطقه ای استان دایر گردیده بود.

 

تصویر آرشیوی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها