امام جمعه بندرعباس:

نیروهای مسلح کشورمان کوچکترین گستاخی دشمنان را جواب می‌دهند



امام جمعه بندرعباس گفت: امروز نیروهای مسلح کشورمان کوچکترین گستاخی دشمنان را کوبنده پاسخ می‌دهند.

به گزارش صبح ساحل، «حجت الاسلام محمد عبادی زاده»، امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس ضمن تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) مادر گرانقدر قمر بنی هاشم، با اشاره به پیام اقتداری که ارتش قدرتمند جمهوری اسلامی در رزمایش بزرگ خود به دنیا مخابره کرد که در منطقه جاسک و شرق استان هرمزگان برگزار شد، گفت: این رزمایش در سخت‌ترین شرایط جوی از منطقه جاسک تا حوزهای دریای هند ادامه داشت، با نیروهای هماهنگ زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی به گونه‌ای کم‌نظیر اجرا شد.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: این رزمایش ۲ پیام داشت، که نخستین آن برای نیروهای تروریستی سنتکام آمریکا بود که باید مراقب باشند چراکه جمهوری اسلامی، امروز اقتدار خودش را با نیروهای مسلح در آب‌های نه‌تنها خلیج فارس و دریای عمان بلکه در حوزه های فرا منطقه ای هم ثابت کرده است.

حجت الاسلام عبادی زاده بیان کرد: این پیامی بود که به دزدان آمریکایی مخابره و پیام دیگر به صهیونیست‌ها مخابره شد.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها از طریق بیشتر مناطق فلسطین اشغالی تحت محاصره هستند و بیشترین صادرات و واردات آنها از طریق دریا انجام می‌شود و حضور نیروهای مقتدر مسلح ما در آب‌های مشرف دریای هند و آب‌های منطقه‌ای که دالان واردات و صادرات صهیونیست‌ها است، هشدار و زنگ خطری جدی بود که به صهیونیست‌ها مخابره شد و آنها هم به خوبی این پیام را دریافت کردند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: تروریست‌های سنتکام و صهیونیست متوجه شدند که کوچکترین گستاخی، آنها را در محاصره کامل قرار خواهد داد و از زمین و دریا مورد محاصره قرار خواهند گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه جوانان ما باید مراقب باشند که بازیچه دست دشمنان قرار نگیرند، تصریح کرد: باید به تاریخ رجوع کرد و آگاه شد که تفاله های رضاخانی چگونه می‌خواستند با زور، چادر از سر زنان مسلمان بردارند اما موفق نشدند، اما امروز همان‌ها می‌خواهند اهداف خود را در کشور ما پیاده کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله مصباح بیان کرد: ایشان در دوران حیات خود بسیار مظلوم بود، دانشمند بزرگی بود که درک بزرگی از زمانه خود داشت و رهبر معظم انقلاب فرمودند بزرگداشت آقای مصباح به معنای جهت‌گیری و راه ایشان است و همه ما وظیفه داریم نام این عالم بزرگوار را زنده نگهداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره میرزا تقی خان امیرکبیر را گرامی داشت و گفت: بسیار کم از این مرد بزرگ یاد شده درصورتی که کارهای بزرگی در مدت سه سال صدارت خود انجام داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها