مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول فوتبال کشور:

آوای میناب حدید از صعود به پلی آف جا ماند



شاگردان مجید ذاکری در تیم آوای میناب حدید دست شان از بازی پلی آف لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه های کشور کوتاه ماند.

  


به گزارش صبح ساحل، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم آوای میناب حدید  در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس حریف اهوازی خود را شکست د اد اما از راه یابی به بازی پلی آف لیگ برتر جوانان باز ماند. در نیمه اول این دیدار شاهد گلی نبودیم و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم نماینده هرمزگان فشار زیادی روی دروازه باغ ملک آورد تا این که صاحب یک ضربه پنالتی شد و ضربه پنالتی را حمید رضا کمالی به گل اول تیمش تبدیل کرد.
در ادامه شاگردان مجید ذاکری دست از حملات خود بر نداشتند تا این که علیرضا عباس نژاد گل دوم را با ضربه
سر وارد دروازه باغ ملک کرد و بازی دو بر صفر به سود آوای میناب حدید شد. در وقت های تلف شده باغ ملک به گل اول خودش دست یافت تا دوباره بازی به اوج حساسیت خودش برسد.  آوای میناب حدید  می توانست در ثانیه های پایانی از روی نقطه پنالتی به گل سوم برسد  اما این اتفاق نیفتاد تا تیم اهواز با یک گلی که در خانه خودش به ثمر رسانده بود راهی بازی پلی آف شود.
 تیم های مدرسه عالی حرفه ای مشهد، شهرداری همدان، شهید عبدی رستمکلا، استقلال سیلک کاشان، نفت اهواز ، شاهین باغ ملک اهواز و آوای میناب حدید تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی بودند.
تیم آوای میناب حدید تنها نماینده استان هرمزگان در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور در گروه سوم با تیم های مس رفسنجان، نوین فولاد یزد، شهید وفایی شیراز، ایرانجوان بوشهر و پارس جنوبی جم هم گروه بود که در پایان تیم نوین فولاد یزد  به لیگ مناطق سقوط کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها