پارک اقتصاد دیجیتال هرمزگان وارد مرحله اجرایی شد



مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان با بیان اینکه اکوسیستم کسب و کارهای این حوزه به صورت ناقص شکل گرفته است، گفت: مجوز پارک اقتصاد دیجیتال برای این استان اخذ شده و به توانمندسازی و افزودن بر مهارت‌ها کمک می‌کند.

  

  

به گزارش صبح ساحل، احد قویدل فرد روز چهارشنبه گفت: طرح پارک اقتصاد دیجیتال با انعقاد تفاهم نامه بین استانداری هرمزگان و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد مرحله اجرایی شده است.

وی ادامه داد: البته درحال حاضر قصد نداریم برای پارک اقتصادی دیجیتال دنبال فضای فیزیکی بگردیم چراکه جنس این نوع کسب و کارها با کسب و کارهای سنتی متقاوت است، چنانچه وقت خود را صرف این مساله کنیم شاید به هدف نرسیم و راه را هم نتوانیم آنگونه که برای این عرصه ترسیم کرده ایم بپیماییم، در آن صورت حتی ۱۰ هزار متر مربع فضایی فیزیکی هم برای فعالان این عرصه کافی نخواهد بود.

وی اضافه کرد: بنابراین در نخستین اقدام کارگروهی در استان به ریاست استاندار برای رفع موانع فعالان اقتصادی دیجیتال و توانمندسازی آنان تشکیل می شود که اولین نشست آن در اسفندماه خواهد بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات هرمزگان گفت: این فعالیت ها به واسطه جدید بودن با ابهام در قوانین و موانع و مشکلات بسیاری روبرو هستند و به همین دلیل در کارگروه مذکور برای رفع مسائل آن ها تلاش می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها