جزئیات برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر هرمزگان



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان جزئیات برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان را تشریح کرد.

  
به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام و المسلمین محمد ایمانی فرد در بندرعباس ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امسال در چهل و چهارمین جشن انقلاب، راهپیمایی شکوهمند در روز 22 بهمن در سراسر استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از عموم مردم استان دعوت می‌شود با مشارکت حداکثری در این راهپیمایی، پیام قاطع خود را به دشمنان انقلاب اسلامی ارسال کنند و همچون سالیان گذشته برگ زرینی در تاریخ این استان رقم بزنند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: امسال راهپیمایی در 13 شهرستان استان و در بخش و روستاهای مختلف برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن این راهپیمایی انجام شده است. 

وی تصریح کرد: راهپیمایی در شهر بندرعباس مثل سال قبل در جوار آب‌های نیلگون خلیج فارس و از روبروی مسجد علی ابن ابیطالب (ع) به سمت بلوار ساحلی محدوده پشت فرمانداری برگزار خواهد شد. 

حجت الاسلام ایمانی فرد گفت: این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود، این مراسم یک سخنران ویژه نیز خواهد داشت. 

وی در ادامه اظهار داشت: در شهرستان میناب راهپیمایی از مسجد حضرت امام خمینی (ره) به سمت بلوار امام، سه راه بسیج و چهار راه آل محمد (ص) خواهد بود، در رودان از میدان جمهوری تا میدان امام خمینی (ره) و در قشم نیز مسیر راهپیمایی از امام زاده سید مظفر (میدان شهید امیری) به سمت میدان شهید سلیمانی تعیین شده است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی در بندرلنگه از میدان آموزش و پرورش به سمت پارک کوثر، در بستک از میدان دفاع مقدس به سمت پارک جهانگیریه، در بندر خمیر از روبروی کلانتری تا مسجد فاطمه الزهرا (س)، در بوموسی از میدان حاج قاسم سلیمانی به سمت مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) و در شهرستان سیریک از میدان ناخدا تا مسجد جامع صاحب الزمان (ع) راهپیمایی خواهیم داشت. 

وی افزود: مسیر راهپیمایی در شهرستان جاسک از میدان حضرت امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدا، در شهرستان حاجی‌آباد از چهار راه فرهنگ تا حرم مطهر امامزاده سید محمد، در بشاگرد از گلزار شهدای گمنام تا مسجد جامع امام حسین (ع)، در پارسیان از میدان شهرداری بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی به سمت میدان، ولی عصر (عج)، در توکهور و هشتبندی از مقابل بخشداری به سمت مسجد جامع هشتبندی و در جزیره هرمز از میدان شهدا به سمت مسجد جامع این جزیره خواهد بود. 

محدودیت‌های ترافیکی روز 22 بهمن در بندرعباس

به منظور برقراری نظم و حفظ امنیت ترافیکی در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ممنوعیت رفت و آمد از ساعت پنج و 30 دقیقه صبح در بندرعباس اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بندرعباس گفت: این ممنوعیت در بلوار ساحلی بندرعباس از سه راه چمران تا روبروی مسجد علی (ع) اعمال می‌شود، افراد برای رفت و آمد می‌توانند از مسیر‌های جایگزین بلوار امام خمینی (ره)، امام حسین، جمهوری و بلوار شهدا استفاده کنند.

وی ادامه داد: در روز 22 بهمن تمام کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی بسته است و افراد از شب قبل خودرو‌های خود را در مسیر راهپیمایی قرار ندهند، در صورت توقف خودرو در مسیر راهپمایی، به ناچار وسیله نقلیه با یدک کش جابجا می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها