فوتسال دانش آموزی دختران کشور:

چهار تیم راه یافته به نیمه نهائی مشخص شدند



با پایان یافتن دور یک چهارم نهائی فوتسال قهرمانی دختران مدارس کشور، تیم های خراسان رضوی، اصفهان، قزوین و ایلام به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کردند.
به گزارش صبح ساحل،  «مهدی فولادی»، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با پایان بازی های دوره یک چهارم نهائی مسابقات دختران قهرمانی مدارس کشور ، چهار مدعی نهائی برای قهرمانی این دوره معرفی شدند.

وی افزود: دیدار خراسان رضوی و تهران در جریان بازی به تساوی دو  دو رسید تا ضربات پنالتی مشخص کننده تیم صعود کننده باشد و این تیم خراسان رضوی بود که با نتیجه سه بر دو از سد تیم تهران گذشت.

فولادی اضافه کرد: دیدار دو تیم اصفهان و بوشهر نیز در جریان  یک  یک شد و تیم دختران اصفهان توانست در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه تیم خوب بوشهر را از پیش رو بردارد.
به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان، در دیدار این مرحله نیز تیم قزوین با یک گل از سد تیم کرمانشاه گذشت  تا سومین تیم راه یافته در دیدار نیمه نهائی باشد . در دیگر دیدار پر گل این مرحله  تیم ایلام و البرز به دیدار هم رفتند که در این دیدار پنج گل رد و بدل شد و نماینده غرب کشور با نتیجه سه بر دو تیم البرز را شکست داد.

این مسئول با بیان این که تیم دختران هرمزگان نیز با شکست امروز نتوانست به مراحل بالای جدول راه پیدا کنند، اظهار داشت: فوتسال دانش آموزی دختران استان هرمزگان در ابعاد قهرمانی کشور هنوز نوپا هست و تلاش می شود با استفاده از استعدادهای زیادی که دختران هرمزگانی دارند و سرمایه گذاری و برنامه ریزی مطلوب تر بتوانیم در سال های آینده به مانند فوتسال دانش آموزان پسر، استان را به یکی از قطب های فوتسال دختران کشور مبدل سازیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها