جزییات جدید از طرح مولدسازی؛ شناسایی تمامی جزئیات دارایی‌های دولت امکان پذیر شد



رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امروز سامانه مولد سازی دارایی‌های دولت در راستای شناسایی و دسترسی آزاد به اطلاعات مربوط به دارایی ها امکان پذیر شد.

به گزارش صبح ساحل، «حسین قربانزاده»، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سامانه مولدسازی‌های دولت توسط دبیرخانه هیئت عالی مولد سازی دارایی های دولت و با هدف شفاف سازی فعالیت ها و فرآیندهای مولد سازی دارایی های دولت شامل انتشار آخرین اخبار و رویدادها، مستندات و مصوبات، جلسات، فرآیندها و داده هایی که گردآوری و ثبت می شود برای عموم هموطنان کشورمان برقرار و فعال است.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: از جمله امکانات این سامانه می توان به امکان معرفی دارایی راکد و مازاد از طرف مردم، امکان پیشنهاد مولدسازی برای سرمایه‌گذاران و مشاهده جزئیات تمامی دارایی ها شناسایی شده، اشاره کرد.

وي اضافه کرد: اجرای مولد سازی دارایی های دولت با هدف کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره وری اموال مازاد دولتی شامل تمامی دستگاه ها، سازمان ها، واحدها و سایر عناوین دولتی و وابسته و تابعه و دیگر شرکت هایی که کنترل و مدیریت آنها در اختیار دولت است، بنا نهاده شده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان  امسال به تایید مقام معظم رهبری رسید و بر اساس آن هیئت عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو تشکیل شده است.

قربانزاده گفت: اهداف فروش و مولد سازی دارایی های دولت عبارت است از افزایش ثروت ملی، تحقق اصلاح ساختار بودجه، کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره وری است. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها