لیگ برتر فوتبال امیدهای هرمزگان:

صدر نشینی به ثامن کردر میناب رسید



در هفته ششم و شروع نیم فصل دوم  لیگ برتر امیدهای هرمزگان سه بازی در شهرهای بندرعباس ، میناب و  سیریک برگزار شد.

  
به گزارش صبح ساحل،  در این هفته تیم  ثامن کردر در ورزشگاه شهید امینی میناب از تیم آرمان کیان ساحل میزبانی کرد. شهاب دلاران سیریک میزبان تیم نفت میناب بود  و اتحاد بنذرک در بندرعباس با تیم شهدای قائم بندرعباس بازی  کرد. ثامن کردر میناب با  گل های علیرضا ذاکری یک گل و  حسین ذاکری دو گل تیم آرمان کیان ساحل بندرعباس را شکست داد. شهاب دلاران سیریک با دو گل علی گدری زاده علی میرزاپور تیم نفت میناب صدرنشین را شکست داد. اتحاد بندزرک که این هفته میزبان تیم شهدا قائم بندرعباس بود در خانه خودش بازی نکرد و به بندرعباس رفت و در زمین شهدا قائم بازی کرد و دو بر یک بازی را واگذار کرد. فیضل الله حیدری تک گل تیم اتحاد بندزرک را زد و دو گل شهدا قائم بندرعباس را  حسن عامری و رضا شعبانی به ثمر رساندند.‌
در هفته نخست این مسابقات تیم شهدا قائم بندرعباس در زمین خودش با یک گل مغلوب اتحاد بندزرک شد.
 نفت میناب با یک  گل تیم  شهاب دلاران  سیریک را شکست داد و  آرمان کیان ساحل بندرعباس در خانه پنج بر دو مغلوب تیم ثامن کردر میناب شد.
در هفته دوم لیگ برتر امید‌های هرمزگان، ثامن کردر و نفت میناب بدون گل مساوی شدند. شهاب دلاران سیریک با سه گل، تیم شهدا قائم بندرعباس را از پيش رو برداشت و دیدار تیم های اتحاد بندزرک و آرمان کیان ساحل بندرعباس بدون گل به پایان رسید. 
در هفته سوم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های هرمزگان سه بازی انجام شد و تیم های شهدا قائم بندرعباس،  ثامن کردر و نفت میناب حریفان خود را شکست دادند.
در هفته چهارم شهدا قائم بندرعباس و ثامن کردر میناب دو دو مساوی شدند. اتحاد بندزرک با یک گل مغلوب شهاب دلاران سیریک شد.  آرمان کیان ساحل بندرعباس با سه گل بازی را به نفت میناب  واگذار کرد.

   
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امید های  هرمزگان
بازی نفت میناب و شهدای قائم بندرعباس به دلیل عدم حضور تیم قائم برگزار نشد.‌ ثامن کردر میناب چهار بر یک اتحاد بنذرک را شکست داد و شهاب دلاران سیریک با سه گل تیم آرمان کیان ساحل بندرعباس را از پیش رو برداشت. در پایان بازی های هفته ششم لیگ برتر امیدهای هرمزگان تیم ثامن کردر میناب با ۱۴ امتیاز صدرنشین است. تیم نفت میناب با ۱۳ امتیاز دوم است. شهاب دلاران سیریک با ۱۲ امتیاز در مکان سوم  ایستاده است.  تیم شهدای قائم با ۷ امتیاز در مکان چهارم قرار دارد. تیم اتحاد بنذرک با ۴ امتیاز پنجم و تیم آرمان کیان ساحل بندرعباس با یک امتیاز ششم است.
در فصل جدید لیگ برتر فوتبال امید های هرمزگان شش تیم شهدای قائم بندرعباس،  اتحاد بنذرک،  ثامن کردر میناب،  نفت میناب،  آرمان کیان ساحل بندرعباس و شهاب دلاران سیریک در یک گروه با هم رقابت می کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها