فرمانده پلیس‌راه هرمزگان خبرداد:

31 فوتی و مجروح طی 3روز



طی 3روز گذشته، 53 فقره تصادف در جاده‌های برون‌شهری  هرمزگان رخ داد که منجر به کشته شدن 5 نفر و مجروح شدن 26 نفر شد.

 

اکثر  این سوانح جاده‌ای در ساعات 16 تا 22 به وقوع پیوسته است. فرمانده پلیس‌راه هرمزگان علت این تصادفات  از شنبه 22 تا ظهر سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه جاری را عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و انحراف به چپ دانست.

سرهنگ مهدی نیکبخت ادامه داد: در این بازه زمانی 27 فقره تصادف خسارتی، 21 فقره تصادف جرحی و 5 فقره تصادف فوتی روی‌داده است.وی به برخورد ۲ دستگاه تانکر حامل سوخت در بندرلنگه که منجر به مرگ  ۳ نفر راننده و سرنشین شد گفت: برخورد سهمگین دو تانکر حمل سوخت در جاده بندر خمیر - بندرلنگه در محدوده پلغار سبب بروز آتش‌سوزی مهیبی شده که تا ساعت 22 روز حادثه (23 بهمن‌ماه جاری )نیز ادامه داشته است.

سرهنگ نیکبخت تصریح کرد:  این حادثه ساعت ۱۷ و سی دقیقه یک‌شنبه  بعد از پل غار در جاده دوطرفه بندرلنگه به بندر خمیر رخ داد که در این حادثه تانکر حاوی نفتال براثر ضربه منفجرشده و جان دو راننده و یک کمک‌راننده را گرفت.

وی علت این حادثه را از تجاوز به چپ یکی از تانکرها ذکر کرد که به سمت بندرلنگه درحرکت بود. به گفته فرمانده پلیس‌راه هرمزگان عصر شنبه گذشته براثر تصادف دو خودروی پژو پارس و سمند  در محور بندر چارک به بندرلنگه سه نفر جان باختند و ۶ نفر هم زخمی شدند.سرنشینان پژو پارس شامل یک خانم به همراه دو فرزند هشت و دوساله‌اش بودند که در دم جان باختند.علت این حادثه دردناک  انحراف به چپ خودروی پژو پارس بود.

 

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها