رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

ثبت نام بیش از ۲۸ هزار نفر از مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار



رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور از ثبت‌نام بیش از ۲۸ هزار مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: افراد زیر پوشش بهزیستی کشور برای تکمیل ثبت‌نام خود در سایت www.jobwo.ir اقدام کنند.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایمنا، «محمدحسن صافی»، رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور ضمن اعلام ثبت‌نام بیش از ۲۸ هزار مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار در یک ماه اخیر گفت: با توجه به رفع اختلالات این سامانه، تاکنون از این تعداد بیش از ۱۰ هزار نفر ثبت‌نام خود را تکمیل و نهایی کردند.

وی با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور درباره ارائه فهرستی از افراد جویای کار زیر پوشش بهزیستی به‌منظور در اولویت قرار گرفتن اشتغال، اضافه کرد: افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور برای تکمیل ثبت‌نام خود در سایت www.jobwo.ir اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه این بانک اطلاعاتی برای نخستین بار به صورت خوداظهاری تدارک دیده شده است، گفت: این افراد در سه گروه تقسیم‌بندی می‌شوند؛ گروه اول مربوط به افراد فاقد مهارت است که طی تفاهم‌نامه منعقدشده با مراکز آزاد فنی و حرفه‌ای و مراکز دولتی فنی و حرفه‌ای بحث مهارت‌آموزی این افراد به‌طور جدی پیگیری می‌شود؛ گروه دوم افراد زیر پوشش دارای مهارت و فاقد شغل است که برای دریافت تسهیلات راهنمایی می‌شوند و گروه سوم افرادی هستند که مدرک دانشگاهی داشته و تمایل دارند که از طریق آزمون سه درصد استخدام شوند. بنابراین پس از بررسی و تکمیل مستندات، فهرست آن‌ها به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها