عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس:

گرانی محصولات غذایی به هیچ عنوان قابل قبول نیست دولت باید به مجلس پاسخگو باشد



عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه گرانی محصولات غذایی به ویژه گوشت قرمز در آستانه عید نوروز و ماه رمضان به هیچ عنوان قابل قبول نیست، گفت: متاسفانه ظواهر نشان از عدم وجود تصمیم و برنامه‌ریزی خاصی در این زمینه ازسوی دولت دارد.
      
  
به گزارش صبح ساحل، حسین حسین زاده با انتقاد از گرانی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه گوشت قرمز در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: متاسفانه دولت امسال نیز همچون سال‌های گذشته قدرت کنترل بازار شب عید را ندارد چراکه قیمت اقلام اساسی مردم دائما رو به افزایش است، در حالی که باید به فکر تامین اقلام خوراکی مردم با قیمت مناسب بود و مسیر دسترسی به این اقلام را برای آن‌ها تسهیل کرد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید تمامی دستگاه‌های مرتبط با تامین کالاهای اساسی به قیمت مناسب همچون وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت به مسئله ورود جدی داشته باشند تا این اقلام در شب عید بدون افزایش قیمت سرسام‌آور به دست مردم برسد.  

وی با تاکید بر ضرورت قطع دست دلال‌ها و واسطه‌ها که منجر به افزایش قیمت این کالاها می‌شوند، اظهار کرد: با توجه به زمان باقی مانده تا شب عید و ماه رمضان امیدواریم دولت تدابیر لازم را برای کنترل بازار بیاندیشد اما ظواهر نشان از عدم وجود تصمیم و برنامه‌ریزی خاصی در این زمینه دارد لذا امیدواریم در زمان باقی مانده تا نوروز تدابیر لازم را بیاندیشید.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: گرانی محصولات غذایی به ویژه گوشت قرمز در آستانه عید نوروز و ماه رمضان به هیچ عنوان قابل قبول نیست لذا دولت باید دراین خصوص به مجلس پاسخگو باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها