آمادگی ۱۵۰ گروه جهادی هرمزگان برای خدمت به مناطق محروم در ایام نوروز



مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: ۱۵۰ گروه جهادی در ایام نوروز در مناطق محروم و دورافتاده این استان فعالیت و خدمات رسانی می‌کنند.

 

به گزارش صبح ساحل، یاسین باوقار روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: این گروه‌های جهادی جغرافیا محور و محله محور هرمزگان در نوروز ۱۴۰۲ در قالب اردوی جهادی مشغول خدمات رسانی خواهند شد که بیشترین فعالیت آن ها توزیع بسته های معیشتی، تامین البسه نو، کفش و بسته‌های عیدانه است.

وی بیان کرد: اردوهای جهادی در ایام نوروز هرساله در بازه زمانی ۲۰ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه به خدمات رسانی می پردازند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، با اشاره به اینکه تشکیل گروه های جهادی، فرهنگ جهادی و کار جهادی برگرفته از انقلاب اسلامی است و از دستاوردهای مهم انقلاب به شمار می آید، اظهار کرد: کار و فرهنگ جهادی مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را هموار کرده و اردوهای جهادی زمینه تربیت نیروی جوان، مومن انقلابی است.

باوقار خاطرنشان کرد: با مشارکت و هم افزایی بیشتر گروه‌های جهادی در ایام نوروز، خدمات‌رسانی‌های مختلف و کمک به مردم مناطق محروم با کیفیت بالا صورت خواهد گرفت و حتی در ایام تعطیل نسبت به اجرای اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف (عمرانی و ساخت و ساز، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و دندانپزشکی) در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهری و روستایی فعالیت‌های گسترده و خدمات‌رسانی متنوعی به جامعه هدف انجام می‌شود و اردوهای جهادی و خدمت رسانی گروه های جهادی منحصر به زمان و مکان خاصی نیست.

یکهزار و ۲۰۰ گروه جهادی سازمان بسیج سازندگی هرمزگان در زمینه‌های مختلف عمرانی و ساخت و ساز، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی برای رفع محرومیت زدایی و کاهش فقر در مناطق روستایی و محروم استان فعالیت می‌کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها