مدیر تيم فوتبال شهرداری بندرعباس:

وجود شهردار ورزش دوست یک غنیمت برای تیم فوتبال شهرداری است



مدیر تيم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: تیم فوتبال شهرداری بندرعباس سرمایه ورزش و فوتبال استان بوده و حمایت‌ها از این تیم ادامه خواهد داشت.

 


به گزارش صبح ساحل،  فرامرز عیانی گفت: با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری ثابت کرده که از بازیکنان جوان و آینده‌ داری بهره می‌برد و به طور قطع با دانش کادر فنی بومی خود در هفته‌ های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
وی گفت: خوشبختانه دیدگاه شورای اسلامی شهر  و وجود شهردار ورزش دوست در کنار ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای ما یک غنیمت بوده و نگاه ورزشی خوبی در مجموعه مدیریت شهرداری وجود دارد.
عیانی خاطرنشان کرد: در نیم فصل دوم بیشتر از گذشته حمایت‌ ها از این تیم شده است و به دنبال این هستیم تا بازیکنان بدون کوچک‌ ترین دغدغه مالی در زمین مسابقه تنها به دنبال کسب پیروزی باشند به همین خاطر با حمایت های شهردار،  اعضای شورای شهر و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی به زودی شرایط مالی بهتری برای بازیکنان و کادر فنی فراهم خواهد شد.
وی با بیان این که باشگاه شهرداری بندرعباس سرمایه بزرگی برای فوتبال و ورزش هرمزگان است، بیان کرد: همواره باشگاه شهرداری بندرعباس پرچمدار حمایت از بازیکنان و کادر فنی بومی در این سال‌ها بوده است.
مدیر تيم فوتبال شهرداری بندر عباس عنوان کرد: اگر به بازیکنان و کادرفنی بومی اعتماد بیشتری  شود فوتبال هرمزگان حرف‌ های زیادی برای گفتن خواهد داشت.
فرامرز عیانی گفت: نادر غله بانی از سرمایه های فوتبال این استان است و باید از این سرمایه و سایر مربیان بومی بیشتر هدایت کنیم. غله بانی مربی با دانشی است و یقینا اگر شرایط برای ایشان فراهم کنیم بهترین نتایح را با شهرداری خواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها