سقف سوخت‌گیری بنزین به روال قبل بازگشت



سخنگوی صنف جایگاهداران کشور: بر اساس آنچه اعلام شده از سوی جایگاه‌ های کل کشور از روز قبل، در اکثر استانها و کلانشهرها به جز استان‌های مرزی، محدودیت رفع و سقف سوخت‌گیری بنزین از کارت شخصی مجددا 60 لیتر شده است.
   
  
به گزارش صبح ساحل، چند روز گذشته در اقدامی تازه،‌ محدودیت ۳۰ الی ۴۰ لیتری را برای هربار مراجعه به پمپ بنزین و دریافت سوخت با کارت سوخت شخصی اعمال شد و براساس بررسی اولیه،‌ به گفته «رضا نواز»،‌ سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت، چنین تغییری منجر به افزایش حدود ۲۰‌درصدی زمان حضور در صف پمپ بنزین‌ها در شهرهای بزرگ خواهد شد. 
 لازم به ذکر است پیش از این بر اساس محدودیت های اعمال شده سقف استفاده از کارت سوخت آزاد ۳۰ لیتر و شخصی ۴۰ لیتر شده بوده اما در یک بار مراجعه به پمپ بنزین،‌ امکان دو سوخت‌گیری متوالی با استفاده از کارت سوخت آزاد (کارت جایگاه‌داران)‌ وجود دارد؛ این موضوع باعث افزایش زمان حضور در صف پمپ بنزین‌ها و نارضایتی مردم شده بود!
عضو هیات مدیره کانون جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: با توجه به اینکه بخشی از سامانه‌های هوشمند جایگاه‌های سوخت با مشکلاتی مواجه هستند این مساله نیز می‌تواند باعث بالا رفتن استهلاک این سامانه‌ها شود و روند سوخت‌گیری را با مشکل بیشتری مواجه کند.
الباجی در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: تصمیم اعمال محدودیت برای کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌های سوخت نادرست است و برای مردم و جایگاه‌ها مشکلاتی را ایجاد کرده است و باید در آن تجدیدنظر شود.
وی بیان کرد: نکته‌ای دیگر در این خصوص آن است که گفته شده در هر سکوی جایگاه باید فقط یک کارت سوخت آزاد وجود داشته باشد که این مساله نیز می‌تواند به افزایش زمان سوخت‌گیری و ترافیک جایگاه‌ها دامن بزند و مشکل‌ساز شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها