کشف بیش از ۱۸ هزار عدد ترقه و فشفشه قاچاق در بندرعباس



 فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از ۱۸ هزار عدد انواع مواد محترقه (فشفشه و ترقه) قاچاق از ۲ انبار در بندرعباس خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری در این راستا افزود: باتوجه به نزدیک بودن ایام چهارشنبه آخر سال و احتمال دپو (نگهداشت) و توزیع موادمحترقه و آتش‌زا در صنوف، ماموران پلیس امنیت عمومی استان در ادامه طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف با اقدام فنی و اطلاعاتی از جابجایی و انتقال یک محموله موادمحترقه غیرمجاز خارجی از مقصد تهران به بندرعباس مطلع شدند و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با گشت‌زنی‌های پنهان و آشکار هدفمند، ۲ انبار و محل نگهداشت(دپو) این کالای ممنوعه را در یکی از محلات بندرعباس شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند.

به گفته رییس پلیس هرمزگان، در بازرسی از انبارهای موردنظر، تعداد ۱۸ هزار و ۵۲۶ عدد انواع موادمحترقه و فشفشه کشف و ضبط شد.

سردار جعفری، ارزش این محموله را حدود چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

این مقام انتظامی استان متذکر شد: هرگونه تهیه، توزیع و فروش موادمحترقه و اشتعال‌زا ممنوع بوده و لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا به‌ویژه موادمحترقه و منفجره در سطح صنوف و اماکن دیگر موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها