380 واحد مسکن نیازمندان در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد



مدیرکل کمیته امداد ‌هرمزگان گفت: کمیته امداد استان ‌از ابتدای سال جاری تا‌کنون، ۱۴ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان فراهم کرده و بیش از ۸ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وارد بازار کسب و کار شده‌اند.

  

به گزارش صبح ساحل، حمید باسره مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در بندرعباس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین گرامیداشت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: کمیته امداد با فرمان بسیار خوب حضرت امام خمینی (ره) در 14 اسفند 1357 با هدف خدمت به محرومین جامعه تاسیس شد که در حال حاضر خدمات این نهاد مقدس مختص برنامه های حمایتی نبوده و در زمینه‌های توانمندسازی اقتصادی، فرهنگی نیازمندان گام های موثری برداشته است.

باسره افزود: کمیته امداد استان هرمزگان از ابتدای سال جاری تا کنون، 14 هزار فرصت شغلی برای نیازمندان فراهم کرده و بیش از 8 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای وارد بازار کسب و کار شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان تصریح کرد: به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام(ره)، 23 هزار واحد مسکن نیازمندان در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که سهم استان هرمزگان 380 واحد مسکن است. 

وی افزود: در تلاشیم تا پایان سال 1402، بیش از 2 هزار واحد مسکن تحویل خانواده های معزز و ولی نعمتان جامعه هدف شود.

وی با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفند ماه اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار "هر روز عید دیگری است" به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز می شود و مردم نوع دوست می توانند با کد دستوری #1*076*8877* و یا شماره کارت مجازی 6037997900000648 در این جشن یاریگر نیازمندان باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها