تشکیل کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش‌آموزان، به‌زودی/ مسمومیت سریالی به کدام شهرها رسید؟



مسمومیت دانش آموزان امروز شنبه ۱۳ اسفند باز هم در مدارس رخ داد. متاسفانه امروز هم دانش آموزان بسیاری بر اثر مسمومیت راهی بیمارستان شدند.

 

به گزارش صبح ساحل، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت که جلسه کارگروه ویژه بررس موضوع مسمومیت دانش آموزان به زودی تشکیل می شود.

علیرضا منادی اشاره به دستور رئیس مجلس برای تشکیل کارگروهی جهت پیگیری موضوع مسمومیت دانش آموزان در مدارس برخی از مناطق کشور گفت: روسای کمیسیون های آموزش، امنیت ملی، شوراها و بهداشت و درمان به زودی جلسه ای تشکیل داده و اعضای آن مشخص می شوند.

وی ادامه داد: جلسات این کارگروه با مشارکت متخصصان مسائل امنیتی، انتظامی و پزشکی تشکیل می شود و جلسات آن در راستای مشخص شدن عوامل پشت صحنه و اعلام جزئیات به افکار عمومی و همچنین رفع نگرانی خانواده‌ها برگزار می شود.

منادی گفت: دختران امروز ما مادران فردای جامعه‌مان هستند و رشد و اعتلای علمی و فرهنگی این عزیزان ضمانت بخش اعتلا و افتخار آینده ایران عزیز ما و ملت بزرگمان است؛ حدود ۶۰ درصد ورودی دانشگاه‌های کشور از دختران بوده و بانوان ما نقش مهمی در حوزه تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها دارند.

 

جدیدترین اخبار مسمومیت دانش آموزان امروز شنبه ۱۳ اسفند را در ادامه بخوانید.

 

تعدادی دیگر از دانش آموزان دختر کرمانشاهی مسموم شدند

بر اساس اطلاعات منابع آگاه در ادامه سریال مسمومیت دانش آموزان ظهر امروز شنبه سیزدهم اسفند تعدادی از دانش آموزان کرمانشاهی با علائم مسمومیت به بیمارستان امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه منتقل شدند.

 

تکذیب خبر فوت دختر دانش‌آموزی در پاکدشت

روابط عمومی آموزش و پرورش تهران اعلام کرد:پیرو انتشار اخبار در برخی رسانه‌های معاند مبنی بر فوت دانش‌آموز دختری در پاکدشت؛ به اطلاع می‌رساند این اخبار از اساس دروغ و شایعه‌پراکنی و با هدف برهم زدن آرامش و ایجاد دلهره واضطراب در جامعه منتشر شده است.

 

سریال مسمومیت دانش آموزان به ایلام رسید

امروز شنبه، تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس ایلامی به دلیل علائم مشابه مسمومیت به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

 

مسمومیت ۶۰ دانش‌آموز مدرسه امامت پاکدشت

روابط عمومی دادسرای پاکدشت از مسمومیت ۶۰ دانش‌آموز مدرسه امامت پاکدشت خبر داد و گفت: حال عمومی دانش‌آموزان مساعد است و تحقیقات برای شناسایی عامل این مسمومیت ادامه دارد.

 

مسمومیت دانش‌آموزان در اراک و خوزستان هم رخ داد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مسمومیت تعدادی دانش‌آموز دختر دبیرستانی در هفتکل در استان خوزستان خبر داد/ هم‌اکنون مسمومیت ۱۰ دانش‌آموز دختر دبیرستانی در هفتکل گزارش شده است.

مرضیه ولی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات اراک گفت:ساعت ۱۱:۳۰ صبح امروز شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ تعدادی از دانش آموزان از یکی از مدارس دخترانه شهرستان محلات با علائم تهوع، سردرد و سرگیجه به بیمارستان مراجعه کردند که بلافاصله اقدامات درمانی لازم توسط تیم تخصصی انجام شد.

وی افزود: خوشبختانه پس از انجام اقدامات درمانی و آزمایشات لازم، ۶ نفر ترخیص و ۲ نفر تحت نظر در اورژانس بستری شدند و در حال حاضر حال عمومی همه دانش آموزان مطلوب است.

 

مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان مدارس شهرستان تبریز

دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد:تعدادی از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان تبریز ظهر امروز به علت مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند. این دانش آموزان مربوط به مقاطع یک مدرسه ابتدایی و ۲ دبیرستان دخترانه در مناطق تبریز، باسمنج و ستارداداشی هستند.

 

تعدادی از دانش آموزان مدرسه مریم بجنورد دچار مسمومیت شدند

بر اساس گزارش منابع محلی، حدود ۱۶ نفر از دانش آموزان به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

 

مسمومیت ۲۹ دانش‌آموز دختر دبیرستان ولیعصر زنجان

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با تائید خبر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان حضرت ولیعصر (عج) شهر زنجان، گفت: تعدادی از دانش آموزان دبیرستان ولی عصر (ع) زنجان با ادعای مسمومیت به مرکز درمانی منتقل شدند.

مشهود تقی لو افزود: صبح امروز تعدادی از دانش آموزان دختر دبیرستان ولیعصر زنجان با ادعای مسمومیت توسط ناوگان اورژانس برای درمان به مرکز آموزشی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند و این تعداد دانش آموزان تحت درمان هستند و وضعیت عمومی آنها رضایتبخش است.

بنا به شنیده ها ۲۹ نفر از دانش آموزان دچار مسمومیت شده‌اند که حال عمومی همه آن‌ها در حال حاضر خوب بوده و روند ترخیص آنها در حال انجام است.

 

مسمومیت سریالی به آذربایجان غربی رسید

تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه شاهد نورالزهرا(س) ارومیه صبح امروز به دلایل نامعلوم دچار مسمومیت شدند.این دانش‌آموزان توسط اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر انتقال داده شدند. تاکنون ۳۰ دانش‌آموز‌ دچار علائم مسمومیت بوده که به بیمارستان منتقل شده‌اند‌.

 
مسمومیت دانش‌آموزان دو مدرسه دخترانه همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از بروز مسمومیت در دو مدرسه دخترانه در همدان و کبودراهنگ خبر داد.

 

ادامه مسمومیت دانش‌آموزان در کرج

دانش آموزان مدرسه دخترانه در منطقه یک اسلام آباد کرج نیز مسموم شدند.


 
مسمومیت دانش‌آموزان به شهرستان کوار رسید

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت:صبح امروز ۲۷ نفر از دانش‌آموزان یکی از مدارس در شهرستان کوار با علائم حالت تهوع، ضعف و سرگیجه مواجه شدند که سریعا توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.حال عمومی این دانش‌آموزان خوب گزارش شده است.

براساس گزارش تسنیم، وی ادامه داد: در حال حاضر مسئولان در محل حضور دارند و در حال بررسی موضوع به‌صورت دقیق هستند.

 

منابع: ایسنا، تجارت نیوز

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها