طرح آمادگی ویژه نوروز ۱۴۰۲ به تمامی ادارات هرمزگان ابلاغ شد



 مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: طرح آمادگی ویژه نوروز ۱۴۰۲ به تمامی ادارات هرمزگان ابلاغ شد.

         

به گزارش صبح ساحل، مهرداد حسن زاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به افزایش سفرها در ایام تعطیلات نوروز و در راستای آمادگی و پاسخگویی موثر کلیه دستگاه های اجرایی، عملیاتی، امدادی و خدماتی در حوزه مدیریت بحران و با تاکید برهوشیاری کامل دستگاههای اجرایی طرح نوروز ۱۴۰۲ در استان هرمزگان اجرا می شود.

حسن زاده افزود: طرح آمادگی برای پاسخ به هرگونه مخاطره احتمالی ویژه نوروز سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ لازم الاجر است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان باید پیش بینی‌های لازم و آمادگی برای پیشگیری، مقابله، بازدارندگی و پاسخ به هرگونه مخاطره احتمالی ویژه نوروز ۱۴۰۲ را داشته باشند.

حسن زاده اظهارداشت: آگاه سازی عمومی در خصوص عدم سکونت و استقرار در بستر و حریم رودخانه ها و مناطق پرخطر و حادثه خیز سطح استان به روش های مختلف از جمله نصب علایم و تابلوهای هشداردهنده و … و نیز برنامه های پیشگیری از وقوع آتش سوزی در جنگل ها، مراتع، پارک ها، فضاهای سبز، عرصه های طبیعی و تفرجگاه ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: لایروبی مسیل ها و انهار بویژه تخلیه رسوبات از دهانه پل ها در داخل و حریم شهرها و روستاها به صورت مستمر با همکاری دستگاه های ذیربط در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: طرح آمادگی نوروز ۱۴۰۲ به کلیه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و فرمانداران جهت اجرا ابلاغ شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها