۲۲ اسفند، آخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی معلمان



معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: ساعت ۲۴ امشب آخرین مهلت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش است و این آزمون در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، «صادق ستاری فرد»، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه بندی قطعی ۹۳۰ هزار معلم شاغل و بازنشسته خبرداد و گفت: برخی فرهنگیان به رتبه قطعی یا امتیاز کسب شده‌شان، اعتراض‌هایی داشتند که باید اعتراض‌ها را در سامانه ثبت کنند.

ستاری فرد با بیان اینکه سامانه my.medu.ir برای ثبت اعتراض‌ها پیش‌بینی شده ، افزود: تمام اعتراض‌ها در هیأت ممیزه‌های بعدی بررسی شده و به آن‌ها رسیدگی می‌شود.تمام افرادی که اسناد و مدارک خود را برای رتبه بندی بارگذاری کرد‌ه اند مشمول رتبه بندی شده‌اند و فقط فرآیند ثبت اعتراض به رتبه باقی مانده‌است.
وی همچنین درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش افزود: ساعت ۲۴ امشب دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ آخرین مهلت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش است، این آزمون در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: امروزآخرین مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی معلمان است. وی افزود:داوطلبان حداقل ۲۰ و حداکثر۴۰ سال می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها