فرماندار بندرعباس:

بندرعباس، آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است



فرماندار بندرعباس از اعلام آمادگی شهرستان برای میزبانی از میهمانان و مسافران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد مُرودی»، فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: از ظرفیت میزبانی باید به نحو احسن استفاده کرد و با توجه به آداب و رسوم ایرانی ، اسلامی انتظار می‌رود بهترین خدمات را به مهمانان عزیز که وارد استان هرمزگان و شهر بندرعباس می شوند ارائه داده شود تا آسودگی خاطر آنان فراهم شود.

وی اضافه کرد: مسئولان باید همه ظرفیت و توان خود را به کار گیرند تا شرایطی مناسب جهت رضایتمندی و رفاه حال مهمانان نوروزی فراهم شود و خاطره ای خوش از شهرستان بندرعباس به یادگار داشته باشند.

رئیس ستاد ساماندهی مهمانان نوروزی شهرستان بندرعباس افزود: مسئولان ذی ربط نسبت به تجهیز و رفع نواقص امکانات عمومی و اماکن اقامتی در مدت زمان باقیمانده تا شروع سفرهای نوروزی اقدام کنند.

مُرودی با تاکید به مسئولان دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: به لحاظ موقعیت تجاری ، گردشگری و برخورداری از سواحل و جزایر زیبای خلیج فارس قطعاً بندرعباس یکی از مقصدهای سفر هموطنان به استان هرمزگان و شهر بندرعباس خواهد بود که به لحاظ اهمیت این موضوع لازم است مسئولان با استفاده از تجارب سنوات گذشته، ظرفیت های موجود و برنامه ریزی دقیق شرایط مطلوب را برای پذیرایی و اسکان هموطنان گرامی فراهم کنند.

فرماندار بندرعباس گفت: بحث اسکان مهمانان یکی از موارد های مهمی است که تمامی کمیته‌ها و دستگاه‌های عضو باید تمامی جوانب لازم را جهت پذیرایی از مهمانان در زمینه های مختلف فراهم کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها