فوت یک راکب موتور سوار 14 ساله در جزیره کیش



 رییس پلیس راهور کیش گفت: عدم توجه به جلو باعث فوت یک راکب موتور سوار در این جزیره شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ توانگر مهدی توانگر روز چهارشنبه گفت: این راکب ۱۴ ساله در میدان امبر کبیر این جزیره به دلیل عدوم توجه به جلو با یک خودروی سواری برخورد و جان خود را از دست می دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری وقوع تصادفات در جزیره کیش رووند کاهشی نسبی داشت افزود: اما آمار فوتی این سوانح شکننده بوده و انتظار می رود گردشگران و مسافران در رعایت قوانین رانندگی دقت بیشتری داشته باشند.

سرهنگ توانگر همچنین بر استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان موتور سوار در جزیره کیش تاکید کرد و افزود: جلوگیری از حرکت موتورسواران متخلف یکی از اولویت های این پلیس بوده و با همکاری اجراییات شرکت عمران، آب و خدمات روزانه نسبت به جمع اوری دستگاه های متخلف اقدام می شود.

وی یاداور شد: نوروز امسال بر تعداد حضور مسافران کیش با خودروهای سواری شخصی اضافه شده که رانندگان هنگام ورود به بندرگاه پیامک خیرمقدم همراه با یک لینک فیلم آموزش فرهنگ ترافیک جزیره کیش را دریافت می‌کنند.

رییس پلیس راهوار کیش افزود: بروشورهای آموزش فرهنگ ترافیک نیز در بندرگاه به مسافران ورودی ارائه می شود و انتظار داریم رانندگان علاوه بر رعایت سرعت مجاز ۶۰ کیلومتر بر ساعت، نسبت به بستن کمربند ایمنی، هنگام رانندگی از تلفن همراه و نرم افزارهای مسیریاب که موجب کاهش تمرکز رانندگان می‌شود استفاده نکنند.

حرکت خودروها برابر با سرعت اعلامی تابلوهای نصب شده، اجبار استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشین‌ها، استفاده از چراغ راهنما قبل از رسیدن به میدان، است کامل خودرو در زمان عبور عابر پیاده، رانندگی بین خطوط، استفاده از راهنما برای تغییر حرکت از یک خط به خط دیگر از جمله قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش است.

رعایت تمام قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش اجباری بوده و در صورت بروز تخلف، جرایم به صورت مکانیزه با استفاده از دوربین های سطح معابر ثبت می‌شود.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها