با ویژگی جدید واتساپ، متن چت های خود را شخصی سازی کنید



واتساپ اخیراً به‌روزرسانی‌های متعددی منتشر کرده است. حالا این پیام‌رسان محبوب از ویژگی جدیدی خبر می‌دهد که امکان ویرایش متون را برای شما فراهم می‌کند. با این قابلیت جدید، کاربران واتساپ می‌توانند متن چت ها را مطابق سلیقه‌ خود شخصی‌ سازی کنند.

ویرایشگر متن واتساپ فراتر از چت‌ها خواهد رفت

براساس گزارشی از سایت WABetainfo.com، این به‌روزرسانی تجربه جدیدی از ویرایش متن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آزمایش‌کنندگان بتا همین حالا نیز این فرصت را دارند که ویژگی ویرایش چت را آزمایش کنند. زیرا واتساپ از مدتی قبل این قابلیت را در اختیار آنها قرار داده است. این بدان معناست که این ویژگی در آینده‌ای نه‌چندان دور و در به‌روزرسانی‌های بعدی عرضه خواهد شد.

اگرچه این ویژگی روی ویرایش متن چت‌ها متمرکز است، گزارش‌ها حاکی از آن است که قابلیت‌های دیگری نیز دردسترس کاربران قرار خواهند گرفت. این ویژگی ابزار ویرایش کاملاً جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های بیشتری را با استفاده از واتساپ ویرایش کنند. بنابراین کاربر قادر به ویرایش متن، تصاویر، فایل‌های گیف و فایل‌های ویدئویی خواهد بود.

شخصی سازی چت واتساپ

اسکرین‌شات‌های منتشرشده نشان می‌دهد که در حال حاضر نسخه‌ بتای واتساپ در پلتفرم اندروید فعال است. با این حال، نسخه‌ای برای پلتفرم iOS نیز در دست توسعه است. کاربران این شانس را دارند که سبک‌های مختلف فونت را از لیست فونت‌ها انتخاب کنند. آنها همچنین می‌توانند از فونت‌های پیش‌فرض استفاده کنند و یا آنها را به سبک خود ویرایش کنند.

علاوه بر این، گزینه‌های شخصی سازی به کاربران واتساپ این فرصت را می‌دهد که متن چت ها را به فیلم‌ها، تصاویر و فایل‌های GIF اضافه کنند. بدین ترتیب، به زودی می‌توانید متن‌های خود را سفارشی کنید و قبل از اشتراک‌گذاری آن‌ها را به فایل‌های رسانه‌ای مورد نظرتان اضافه کنید.

چه کارهای دیگری می‌توانید با ویرایشگر متن واتساپ انجام دهید؟

به غیر از ویرایش متن چت‌ها و پیوست‌کردن آنها به ویدیوها و تصاویر، شما می‌توانید متن‌ها را در سمت چپ، راست یا وسط تراز کنید. همچنین، امکان تغییر رنگ پس‌زمینه متون نیز فراهم شده است. بنابراین اگر کاربر بخواهد متن خاصی را برجسته کند یا یک متن را از متنی دیگر متمایز کند، این قابلیت یه او کمک خواهد کرد.

در حال حاضر، ویژگی شخصی‌سازی متن چت‌ها با فونت‌هایی مثل Calistoga، Courier Prime، Damion، Exo 2 و Morning Breeze عرضه می‌شود. احتمالاً در آینده شاهد گزینه‌های بیشتری برای انتخاب خواهیم بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها