باند چهار نفره سارقان زورگیر در قشم منهدم شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و انهدام باند سارقان زورگیر و اخاذ در قشم خبر داد و گفت: با تلاش همه جانبه و ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی این جزیره این باند چهار نفره از سارقان در این شهرستان مرزی دستگیر شدند.  

به گزارش صبح ساحل، به نقل از پایگاه خبری پلیس، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر اخاذی و زورگیری در این شهرستان مرزی، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با تلاش های بی وقفه شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، یک باند چهار نفره از سارقان زورگیر و اخاذ را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یکی از متهمان خانم با ترفندی خاص افراد مالباخته را به داخل منزل استیجاری کشانده و سپس با حضور و مداخله دیگر اعضا باند و با تهدید و ارعاب اموال همراه آن‌ها، شامل طلا و جواهرات، گوشی تلفن همراه، پول‌های نقد و کارت های بانکی آنان را سرقت می کردند.

سردار جعفری اضافه کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های علمی به عمل آمده به چند مورد زورگیری از شهروندان در شهرهای قشم و بندر عباس اعتراف کرده اند که در بازرسی از منزل و مخفیگاه آنان تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها