به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس و در حضور فرماندار پارسیان صورت گرفت

برگزاری رزمایش بسیج دریایی به محوریت ناوتیپ ذوالفقار 412 سپاه دریایی شهرستان پارسیان‌



به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس رزمایش بسیج دریایی به محوریت ناوتیپ ذوالفقار 412 سپاه دریایی شهرستان پارسیان‌ با حضور فرماندار شهرستان پارسیان و هیات همراه در سواحل پارسیان برگزار شد.
   
به گزارش صبح ساحل،رزمایش اقتدار بسیج دریایی به محوریت ناوتیپ ذوالفقار 412 سپاه دریایی شهرستان پارسیان،عصر امروز در سواحل پارسیان همزمان با سایر مناطق ساحلی کشور و کشورهای اسلامی در حمایت از انتفاضه فلسطین و محکومیت رژیم ظالم و غاصب صهیونیستی برگزار شد.
در این رزمایش مهندس اصغر هاشمی، فرماندار شهرستان پارسیان،حجت السلام و المسلمین محمد بارانی،امام جمعه شهرستان،اعضای شورای تامین،دکتر  سید علی اصغر علامه،مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و جمعی از مسئولان شهرستان پارسیان حضور داشتند.
 هاشمی،فرماندار شهرستان پارسیان در حاشیه این رزمایش با اشاره به تلاش ناوتیپ ذوالفقار 412 سپاه دریایی شهرستان برای برگزاری این رزمایش دریایی اظهار داشت: به نوبه خودم از تمام حاضران و دست اندرکاران که برنامه ریزی این حرکت ماندگار را انجام دادند تشکر می‌کنم.
وی در پایان بیان داشت :شکی نیست که با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله ) مبنی بر نابودی اسرائیل در آینده، پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس مظلوم به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها