رئیس هیات فوتبال هرمزگان:

با یک برنامه ریزی اصولی می توان بهترین تیم های بانوان را در کشور داشته باشیم



نخستین جلسه رئیس هیات فوتبال هرمزگان با کمیته بانوان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

     
به گزارش صبح ساحل، نخستین جلسه کمیته بانوان هیات فوتبال هرمزگان در سال ۱۴۰۲ با حضور  قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان ، اصغر معماری دبیر هیات فوتبال ، کلثوم دارا نایب رئیس بانوان، اليزا بصيريان،  لوئيزا بصيريان ، زهرا مرادی،  حيده سلطانی زاده، ليلا اقبالی ، سميه سالاری و طاهره محمدی در محل هیات فوتبال استان برگزار شد.
در این جلسه رئیس هیات فوتبال از خانم دارا نایب رئیس بانوان خواست تا با یک برنامه ریزی خوب نسبت به سال گذشته شاهد عملکرد رو به جلو کمیته بانوان باشیم.
قاسم رنجبریان اظهار داشت: فوتبال،  فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان نشان داده است که می تواند در سطح کشور عملکرد خیلی خوبی داشته باشد و باید در سال ۱۴۰۲ شاهد عملکرد درخشانی از بانوان هرمزگانی در کشور باشیم.
وی گفت: باید همان گونه که در بحث فوتبال آقایان لیگ های منظمی در سطح استان داریم در بحث بانوان هم این گونه باشد و هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت:  با یک برنامه ریزی اصولی می توان بهترین تیم های بانوان را در کشور داشته باشیم و این انتظار را از کمیته بانوان را دارم.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان گفت: به زودی تغییر و تحولاتی را در کمیته بانوان استان خواهیم داشت و احکام جدید را صادر خواهیم کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها