عادل پیغامی به عنوان مدیر عامل منطقه آزاد قشم منصوب شد



وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور حکمی عادل پیغامی را به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی قشم منصوب کرد.

  

به گزارش صبح ساحل، در حکم انتصاب صادر شده از سوی وزیر اقتصاد آمده است: جناب آقای عادل پیغامی، با عنایت به پیشنهاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی و تایید رییس محترم جمهوری اسلامی ایران، در اجرای تفویض اختیار شماره 206840 مورخ 1401/11/8 و به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان ((رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی قشم)) منصوب می شوید.

انتظار می‌رود ضمن هماهنگی با دبیرخانه شورای عالی و با التزام به تعهدنامه مدیران دولت مردمی نسبت به انجام وظایف و ماموریت های محوله اقدام مقتضی معمول دارید. توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

     

چکیده ای از بیوگرافی عادل پیغامی

عادل پیغامی در سال ۱۳۵۲، در تهران متولد شد. پس از طی دوران تحصیلات متوسطه، در سال ۱۳۷۱ وارد دانشگاه امام صادق(علیه السلام) شده و همزمان با دروس دانشگاهی، دروس حوزوی را نیز فراگرفت. از اساتید برجسته و بنام حوزوی ایشان می توان حضرات آیات مهدوی کنی، هاشمی تبریزی، مجتهدزاده، باقری کنی و سعادت مصطفوی را نام برد.
وی دارای کارشناسی ارشد اقتصاد و معارف اسلامی و دکترای علوم اقتصادی است و همچنین علاوه بر عضویت هیات علمی دانشگاه امام صادق(علیه السلام)، در سوابق خود معاون آموزشی دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد، مدیر کل دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، عضو کمیته برنامه ریزی علمی و تدوین رسالت دانشگاه بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها