ایستگاه پایانی جام سی و دوم رمضان سیریک

جام قهرمانی به نارنجی پوشان وحدت میشی رسید



سی و دومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان سیریک با قهرمانی تیم وحدت میشی در سالن اصالت شهربندرسیریک به کار خود پایان داد.

 


به گزارش صبح ساحل،  در شب پایانی این مسابقات در سالن پر از تماشاگر تیم نارنجی پوش وحدت میشی با هدایت سلیمان محمدی زاده به مصاف تیم آبی پوش دهیاری گونمردی با سرمربیگری محمد بهجاری رفت.
تیم دهیاری گونمردی و وحدت میشی هر دو در گروه چهارم فوتسال جام رمضان سیریک به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.
تیم دهیاری گونمردی با درخشش و پیروزی در تمامی بازی های خود پا به فینال گذاشته بود ولی تیم وحدت میشی ابتدا جام را خوب شروع نکرد ولی با درخشش و قهرمانی جام سی و دوم را پس از سی و دو سال به خانه برد.
دو تیم  با قضاوت رشید میرزایی،خالد نمردی،اسماعیل آفتاب سوار و عباس طاهری به میدان رفتند .
نیمه اول علی رغم تلاش بازیکنان دو تیم این تیم دهیاری گونمردی بود که با تک گل مهرداد آشوری به رختکن رفت. در نیمه مربیان هر دو تیم موقعیت های گلزنی داشتند که با درخشش دروازه بانان دو تیم و اشتباهات فردی بازیکنان از دست رفت و به گل منجر نشد.
در نیمه دوم و لحظات پایانی بازی سالن اصالت رنگ نارنجی به خود گرفت و شوت سرکش عیسی شهدادی باعث شد بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.
در ضربات پنالتی این تیم وحدت میشی بود که توانست بازی را چهار  بردو به سود  خود به پایان برساند و پس از سی و دو سال انتظار قهرمان جام رمضان شهرستان سیریک شود.
رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک در این باره گفت: سی و دومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان سیریک با شرکت ۱۷ تیم دهیاری گونمردی، رنگ سایه، اتحادکردر، جوانان اتحاد کردر، اتحاد بلوچ تومان راهی، وحدت میشی، دهیاری شمعجو، اتحاد زابل، میثاق، جوانان ساحل، ساحل شهرداری، یاران گروگ، عقاب بنداران، شاهین کناردان، مرصاد همزانگ، دهیاری گوجگ وشهاب دلاران پگو در سالن اصالت سیریک برگزارشد.
مهرداد احمدی بیان داشت: در این دوره از مسابقات  و در راستای برنامه های توسعه ای و شناسایی استعداد های محلات و روستاها کلیه بازیکنان حاضر در این رقابت ها کاملا از بازیکنان بومی شهرستان بودند.
احمدی اظهار کرد: در پایان این رقابت ها تیم خوب جوانان اتحاد کردر به عنوان تیم پدیده رقابت ها و تیم عقاب بنداران به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.
رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک گفت : محمود کوهی زاده از وحدت میشی ، مجتبی محبتی از وحدت میشی و حسین فایز از دهیاری گونمردی به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن، بهترین دروازه بان و آقای گل مسابقات معرفی شدند.
مهرداد احمدی بیان کرد: در راستای حمایت از تیم های ورزشی جهت شرکت در مسابقات شهرستانی در رده های مختلف سنی در مجموع به تیم های منتخب این دوره از مسابقات مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال کمک هزینه شرکت در مسابقات ورزشی تحت پوشش این هیات اهداشد.
آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سیریک، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیریک، فرمانده انتظامی، جانشین سپاه، رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیات فوتبال، اعضای شورای اسلامی شهر بندرسیریک، رئیس شورای اسلامی شهربندرکوهستک و جمعی از مسئولین و علاقه مندان به ورزش برگزارشد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها