رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت خبر داد:

پرداخت وام تحصیلی به همه دانشجویان متقاضی علوم پزشکی



رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از پرداخت وام تحصیلی نیم سال دوم سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به همه دانشجویان متقاضی خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «علی اکبر محمدی»، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: بر اساس ابلاغ اعتبار وام تحصیلی نیم سال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۲ به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، درصدی از دانشجویان وام خود را دریافت نکرده اند که پیش از این قرار بود حداکثر تا نیمه نخست اردیبهشت این وام به حساب آنان واریز شود.

محمدی گفت: با حمایت‌های بی دریغ سازمان برنامه و بودجه کشور و تلاش‌های بی وقفه همکارانم در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، پرداخت این تسهیلات زودتر از تاریخ مقرر انجام شد و وام تحصیلی همه دانشجویان متقاضی تأیید شده توسط ادارات رفاه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور پرداخت شد.

وی ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت هر ساله با اعطای تسهیلات به دانشجویان علوم پزشکی در قالب وام‌های قرض الحسنه سعی در رفع بخشی از نیاز‌های مالی و تحصیلی دانشجویان دارد.

وی افزود: در ابتدای هر نیم سال تحصیلی انواع وام‌های دانشجویان علوم پزشکی و میزان مبلغ این وام‌ها در اطلاعیه‌ای در سایت صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت منتشر می‌شود و دانشجویان متقاضی باید از طریق این پایگاه اینترنتی و متناسب با شرایط، درخواست وام دانشجویی خود را ثبت کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها