جزئیات اقامه نماز عید فطر در بندرعباس اعلام شد

برقراری محدودیت ترافیکی از امشب



مسئول برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس گفت: نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه می شود.

        

به گزارش صبح ساحل، حجت الاسلام کذایی بیان داشت: نماز عید فطر در بندرعباس در چهارراه مصلی (شهید مطهری) برگزار می‌شود که به دلیل ازدیاد جمعیت مانند سالهای گذشته، از فضای خیابان‌های مجاور استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: همزمان با اعلام آغاز ماه شوال و عید سعید فطر نماز جماعت صبح را در این روز اقامه خواهیم کرد و همزمان با طلوع آفتاب دعای ندبه قرائت می‌شود.یکی از آداب روز عید فطر قرائت این دعا است هر چند که روز جمعه هم نباشد.

مسئول برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس اظهار کرد: اجرای یک گروه تواشیح و سرود، بیان احکام شرعی از جمله برنامه‌های برگزاری نماز عید سعید فطر در بندرعباس است.

حجت الاسلام کذایی بیان کرد: بلافاصله بعد از نماز عید فطر دو خطبه که جزئی از نماز هم محسوب می‌شود، توسط حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان قرائت می‌شود.

همچنین طبق اعلام پلیس راهور هرمزگان از ساعت ۱۲ امشب محدودیت ترافیکی از حدفاصل پارک شهید دباغیان تا میدان هتل هرمز و ابوذر بندرعباس ایجاد خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها