برگزاری جشنواره نوشیدنی ها، بستنی و شیرینی در کیش



سرپرست مدیریت همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد کیش از برگزاری "جشنواره نوشیدنی ها، بستنی و شیرینی" با هدف ارتقاء کیفیت جشنواره های خیابانی در جزیره کیش خبر داد.

      

به گزارش صبح ساحل، محمد نیکجو صبح امروز (چهارم اردیبهشت ماه) در خصوص برگزاری جشنواره نوشیدنی ها، بستنی و شیرینی، افزود: این جشنواره از یکم اردیبهشت در محوطه تالار شهر کیش آغاز به کار کرد، گفت: این رویداد تلفیقی از موسیقی و گل آرایی و فصلی جدیدی در حوزه گردشگری کیش و میزبانی شایسته از ساکنان و گردشگرانی است که از اقصی نقاط کشور به جزیره سفر می کنند.

نیکجو اظهار کرد: این رویداد با رویکرد همدلی، ایجاد نشاط و شادی در جامعه و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی به ویژه ظرفیت های غنی کیشوندان، شاهد تحولات بزرگی در جزیره کیش خواهیم بود.

وی در تکمیل سخنان خود، عنوان کرد: در این جشنواره بهترین کافه ها و برندهای نوشیدنی، شیرینی و... مشارکت دارند.

همچنین محمد نیکجو وجه تمایز برگزاری این نمایشگاه با نمایشگاه های برگزار شده در سال های گذشته را "مشارکت برندهای داخلی کیش، نحوه اجرا و نرخ مناسب عرضه محصولات" عنوان کرد و گفت: جامعه پذیرایی کیش در این جشنواره نقش مهمی را بر عهده دارد و با تعامل ایجاد شده می توانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

نیکجو خاطرنشان کرد: باغ گل دیبا نیز با ایجاد گل آرایی و باغچه های زیبا در کنار غرفه های برپا شده که حال و هوای معطری را در فضای این رویداد برای بازدید کنندگان فراهم کرده؛ همکاری بسیار خوبی را با دست اندرکاران این جشنواره داشته است.

وی در پایان عنوان کرد: جشنواره "نوشیدنی ها، بستنی و شیرینی ها" از ساعت ۱۹ تا ۲۳ دایر است و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها