آگهی مزایده( نوبت اول ) اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف بندرعباس



اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف بندرعباس بموجب پرونده فوق این اجراء اموال مشروحه ذیل: عبارت است از یکباب خانه مسکونی دارای پلاک ثبتی شماره 616 فرعی از 3568-اصلی واقع در بلوار جمهوری اسلامی نرسیده به سه راه برق کوچه صحیفه 14 حوزه ثبتی ناحیه 1 شهر بندرعباس بمساحت 266 مترمربع است.
مشخصات ملک: یکبابخانه دارای 3 باب اتاق و 1 باب پذیرایی در حیاط، یکباب سرویس بهداشتی ، یکباب آشپزخانه و یکباب حمام که سابقه ساخت ملک تقریبا 40 سال است.
ارزش ملک: نظر به سابقه ساخت ملک و محل وقوع آن و ارزش عرصه آن با توجه به عرف محل از نظر اینجانب 000/000/000/15 معادل یک میلیارد و پانصد میلیون تومان قیمت گذاری می گردد.
اموال متعلق به مرحومه خانم عالم افروز حیدری با این توضیح که : به میزان سهم الارث محکوم علیه آقای علی حیدری سراحی(یک دهم) از کل ماترک سهم محکوم علیه با شرایط زیر از طریق مزایده کتبی بفروش می رسد.
1-فروش نقدی است و حداکثر پرداخت بهاء سه روز می باشد.
2-کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است.
3- پیشنهاد دهندگان باید قبلا 10% مبلغ ارزیابی شده را بصورت سپرده نقدی بحساب سیبا شماره 2171295409008 نزد بانک ملی شعبه دادگستری تودیع و قبض سپرده را به این اجرا تحویل نمایند.
4- اجرای احکام در قبول یا رد  پیشنهادات مختار است.
5- مزایده در ساعت ده صبح روز چهارشنبه مورخه 27/02/1402  به صورت حضوری به عمل می آید و برنده کسی  است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.
6-در صورتی که برنده تا یک ماه از تاریخ جلسه مزایده و یا انقضای مهلت از پرداخت بهاء مورد مزایده خودداری نماید مسئول کسر احتمالی قیمت وخساراتی که از تجدید مزایده حاصل شود خواهد بود که بدوا از سپرده او استیفاء می شود و برابر ذیل ماده 129 قانون اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس واقع در بندرعباس-چهارراه پردیس-پشت خانه ژیمناستیک- روبروی دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه فاطمه الزهرا-مجتمع شوراهای حل اختلاف بندرعباس- واحد اجرای احکام مدنی مراجعه نمایند.
منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها