جوابیه آب‌وفاضلاب هرمزگان نسبت به بحران کم‌آبی در روستاهای هرمزگان؛

احداث ایستگاه پمپاژ آب تا پایان ماه در روستا نران/ با اجرای پروژه‌های تکمیلی، مشکل آب رفع می‌شود



شرکت آب‌وفاضلاب هرمزگان درخصوص صدای مردم منتشر شده در پایگاه خبری صبح ساحل تحت عنوان «مشکل حل‌نشده‌ی کمبود آب در روستاهای حاجی‌آباد؛ وعده‌های رفع مشکل آب چندساله شد» جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش صبح ساحل، در این صدای مردم، گلایه مردم روستاهای حاجی‌آباد از وضعیت کم آبی نوشته شده است. در ادامه جوابیه آبفا هرمزگان در این رابطه آمده است:

«مدیر مسئول محترم روزنامه صبح ساحل
با سلام و احترام
پیرو انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی آن رسانه با موضوع "بحران بی آبی در روستاهای هرمزگان"، به اطلاع می رساند: با توجه به فرا رسیدن فصول گرم سال، میزان مصرف آب نیز افزایش می یابد. با توجه به محدودیت منابع آبی استان هرمزگان، این شرکت در تلاش است تا با اجرای پروژه های تکمیلی، نسبت تامین آب مورد نیاز مشترکین اقدام نماید. در خصوص وضعیت آب روستای نران نیز قابل توضیح است که آب شرب این روستا طبق برنامه، به صورت روزانه از طریق شبکه آبرسانی در حال توزیع است.
با توجه به افت فشار آب روستای نران، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار گرفته و حداکثر تا پایان این ماه وارد مدار بهره برداری خواهد شد.
با تکمیل این ایستگاه، وضعیت فشار آب روستاهای نران، حسین آباد، کناران و گاومرده شهرستان بندرعباس بهبود خواهد یافت.
در پایان از مشترکین محترم تقاضا می شود با توجه به فصول گرم سال و محدودیت منابع آبی، با مدیریت مصرف بهینه آب، زمینه پایداری شبکه آبرسانی را فراهم کنند؛ شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز تلاش می کند تا در این زمینه خدمات رسانی مطلوبی برای مشترکین فراهم آورد».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها