در فروردین ماه سال جاری؛

13دستگاه خودرو لوکس قاچاق در هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 13دستگاه خودرو لوکس قاچاق در بازه زمانی فروردین ماه امسال با ارزشی بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال در سطح استان خبرداد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: کارکان انتظامی استان هرمزگان با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در ادامه طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با قاچاقچیان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی طرح برخورد با خودروهای لوکس قاچاق را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا در عملیات هایی جداگانه در بازه زمانی فروردین ماه امسال موفق به کشف 13دستگاه خودرو لوکس قاچاق در سطح استان شدند.

وی افزود: خودرو های مكشوفه پس از بررسي اسناد گمركي و عدم مطابقت اسناد و محرز شدن قاچاق تحويل سازمان اموال تمليكي استان شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: کارشناسان ارزش خودروهای مکشوفه را بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین تعداد 19 نفر متهم در این راستا دستگیر که به همراه پرونده های تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان مبارزه با پدیده شوم قاچاق خودروهای لوکس خارجی به داخل کشور در دستور کار جدی پلیس می باشد، از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه جرائم اقتصادی، موضوع را بلافاصله از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها