امام جمعه بندرعباس:

افزایش دستمزد جامعه کارگری مورد توجه قرار گیرد



نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر و قدردانی از این قشر زحمتکش، گفت: امروز جامعه کارگری نیازمند امنیت و رفاه شغلی و افزایش دستمزد است که باید به آن توجه شود.

به گزارش صبح ساحل، «حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده»، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس، همچنین رسیدگی به مسائل حقوقی و حمایت‌های بیمه‌ای و درمانی کارگران را از سوی دستگاه‌های مسوول خواستار شد و افزود: دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز نسبت به جامعه کارگری این است که ایشان جامعه کارگر را ستون فقرات اقتصاد کشور دانسته‌اند.

وی بیان کرد: شرافت و عزت کارگری در گفتمان انقلاب اسلامی به حدی است که رسول گرامی اسلام(ص) بر دستان مبارک این قشر زحمتکش بوسه می‌زدند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: باید تمامی تلاش دستگاه‌های مسوول و مدیران کارخانه‌ها و صنایع به قشر زحمتکش کارگر که در شرایط سخت و در گرمای هوای تابستان در این مجموعه‌ها مشغول به کار هستند، نسبت به دستمزد و حق و حقوق این قشر اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با اشاره به اینکه دوام و قوام اقتصاد و تولید کشور بستگی به کارگر دارد، گفت: جامعه کارگری تا به امروز توانسته چرخه اقتصاد کشور را به حرکت درآورده و همه دسیسه های پشت پرده دشمان را خنثی کند.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم گفت: التقاط و تججر ۲ آفت در جامعه اسلامی است که استاد مطهری در واقع قهرمان مبارزه با این آفت‌ها بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده ادامه داد: ۳۰ سال تمام شهید مطری همه همت خود را در مسیر مبارزه با کجروی و انحرافات گذاشت که امروز جامعه ما نیازمند به مطهری های زمان دارد تا جوانان ما در دام شیطان‌های زمان حفظ کنیم.

وی همچین با اشاره به گرامیداشت روز معلم و لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات این قشر فرهیخته و ارزشمند جامعه گفت: معلمان مصداق جهاد تبیین و شریف‌ترین قشر جامعه اسلامی هستند و عالی‌ترین مرتبه و درجه را دارند که حضرت محمد(ص) به این قشر افتخار می‌کنند.

امام جمعه بندرعباس همچنین با اشاره به اینکه در آستانه تابستان و فصل گرما هستیم، از مجموعه شرکت برق خواست که با مدیریت خوب همچون سال گذشته کمترین خاموشی را داشته باشیم و مردم نیز با صرفه جویی در مصرف برق کمک کنند تا بتوانیم امسال هم تابستان بدون خاموشی داشته باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها