امروز، آخرین مهلت بارگذاری مستندات رتبه‌بندی برای معلمان معترض



سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز آخرین مهلت بارگذاری مدارک مرتبط با رتبه‌بندی معلمانی است که قبلا کارنامه رتبه‌بندی خود را مشاهده و اعتراض ثبت کرده بودند گفت: برای معلمان باقی مانده که به‌تازگی رتبه‌هایشان صادر و قابل مشاهده شده تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت بارگذاری مستندات وجود دارد.

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی هاشمی»، سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که باتوجه به اعلام قبلی شما مبنی بر مهلت فرهنگیان معترض به رتبه‌بندی جهت ثبت مدارک و مستندات تا امروز، یازدهم اردیبهشت ماه، این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد؟ گفت: امروز آخرین مهلت بارگذاری مدارک مرتبط با رتبه‌بندی معلمانی است که قبلا کارنامه خود را مشاهده و اعتراض ثبت کرده بودند.

وی افزود: اما برای معلمان باقی مانده که اکنون کارنامه‌شان قابل مشاهده شده و رتبه‌هایشان دارد به صورت روزانه اعلام می‌شود، از زمان مشاهده کارنامه شان برای ثبت اعتراض و بارگذاری مدارک فرصتی فراهم است و تا پایان اردیبهشت ماه می‌توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها