تشکیل پرونده قضایی برای «افسانه بایگان» و «فاطمه معتمد آریا»



برای افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا به دلیل کشف حجاب و تشویش اذهان عمومی پرونده قضایی تشکیل و به مقامات قضایی ارسال شده است.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران، مرکز اطلاع رسانی فاتب در خصوص کشف حجاب دو بازیگر سینما و تئاتر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 

اقدام کشف حجاب افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی، در شرایطی صورت گرفت که سایر بانوان با حفظ حجاب و رعایت شئونات اسلامی در این مراسم حضور داشته اند؛ لذا با توجه به جرم مشهود این دو و اقدام غیرقانونی آنان، پرونده مقدماتی در خصوص اقدام ایشان در پلیس امنیت عمومی تشکیل و در مجتمع قضایی ارشاد در حال رسیدگی است.

 

گفتنی است که روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه امسال هم مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ از تشکیل پرونده قضائی برای پانته‌آ بهرام و کتایون ریاحی خبر داد.

به نوشته ایسنا، دلیل این اقدام پلیس «کشف حجاب در ملاءعام» اعلام شد و اشاره آن به عدم استفاده پانته‌آ بهرام از روسری در مراسم اکران سریال پوست شیر در یک پردیس سینمایی و حضور بدون روسری کتایون ریاحی در مراسم تشییع پیکر کیومرث پوراحمد کارگردان فقید سینمای کشورمان بود.

پیش از این سردار رادان، فرمانده فراجا از آغاز مرحله جدید برخورد با کشف حجاب و اجرای طرح عفاف و حجاب از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه خبر داده و گفته بود که افراد بدحجاب از طریق دوربین‌ها و تجهیزات پیشرفته شناسایی می‌شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها