توقیف ۲ خودروی قاچاق به ارزش ۲۰میلیارد تومان در هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی طی ۴۸ ساعت گذشته، ۲ خودروی لوکس قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در جاده‌های شرقی و غربی استان کشف و توقیف کردند.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری توضیح داد: ماموران یگان امداد شهرستان جاسک هنگام کنترل جاده جاسک - بشاگرد به یک دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس با پلاک دست‌نویس مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از استعلام مشخص شد پلاک متعلق به خودرو سواری دنا بوده و تویوتا هایلوکسِ قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال توقیف و پرونده به دادسرا ارسال شد.

رییس پلیس هرمزگان اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان بندرخمیر نیز هنگام کنترل جاده و پایش خودروهای عبوری موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو سواری قاچاق شدند.

به گفته سردار جعفری، ماموران با کنترل جاده «پُهل - بندرعباس» خودروی مظنون به قاچاق را شناسایی و با تمهیدات پلیسی آن را متوقف کردند که در بازرسی و استعلام از سامانه راهور، قاچاق بودن خودرو برای ماموران اثبات شد.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش خودروی کشف شده را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند که پرونده تکمیل و به دادسرا ارجاع شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها