۱۲۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۲۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه طی عملیات پلیسی تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر در جاده «بندرعباس - سیرجان» خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر استان با کار فنی و اطلاعاتی بر روی اعضای یک باند تهیه و توزیع موادافیونی مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را به وسیله جاساز بر روی یک دستگاه کامیون بنز از شمال استان در مسیر «بندرعباس - سیرجان» انتقال دهند.

وی ادامه داد: ماموران نسبت به پایش جاده و رصد تحرکات احتمالی این باند با اقدام پلیسی و هوشمندانه کامیون موردنظر را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و سریع نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در این عملیات طی بازرسی از خودرو، ۱۲۰ کیلوگرم مشتقات ماده مخدر شیشه که به صورت حرفه‌ای و زیرکانه جاساز شده بود، کشف شد و ۲ نفر نیز در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

دستگیری گروه قاچاقچیان با ۱۴۱ کیلوگرم تریاک

رییس پلیس هرمزگان اضافه کرد: در یک عملیات دیگر، هشت سوداگر مرگ با ۱۴۱ کیلوگرم تریاک در ایست و بازرسی «فاریاب» شهرستان رودان دستگیر شدند.

به گفته جعفری، ماموران مبارزه با موادمخدر و یگان امداد و ایست و بازرسی فاریاب شهرستان رودان، طی عملیاتی موفق به ردگیری و شناسایی سه دستگاه خودرو شدند که ضمن حرکت با فاصله در جاده بندرعباس - رودان حامل موادمخدر بودند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از توقف و بازرسی از این خودروها که یکی از آن‌ها خودروی سنگین و ۲ دستگاه دیگر سواری بود، ۱۴۱ کیلوگرم تریاک کشف شد و هشت متهم دستگیر شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها