سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحدهای نمونه هرمزگان؛

شرکت بتاء به‌عنوان کارفرمای برتر و شرکت نمونه در سه حوزه معرفی شد



در سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار نخبه و واحد نمونه استان هرمزگان، از شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء به‌عنوان کارفرمای برتر و شرکت نمونه در حوزه‌های ایمنی، مسئولیت اجتماعی و ورزش کارگری استان تجلیل شد و مدیرعامل شرکت تندیس و لوح سپاس دریافت کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، سی و چهارمین جشنواره استان هرمزگان امسال با حضور «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان، «احمد مرادی»، نماینده مردم بندرعباس در مجلس، «مجتبی معین وزیری»، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی و کشور در سالن همایش‌های پالایش گاز بندرعباس برگزار شد.

 

در این جشنواره به دلیل عملکرد ارزنده شرکت بتاء درزمینهٔ توجه به مباحث ایمنی و ترویج فرهنگ بهداشت حرفه‌ای، انجام مسئولیت‌های اجتماعی حوزه کار و صیانت از منابع انسانی، « فواد جلیلیان» مدیرعامل شرکت بتاء لوح سپاس و تندیس کارفرمای برتر و شرکت نمونه را از سوی استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان دریافت کرد.

 

بخشی از لوح تقدیر «فواد جلیلیان» که به امضای آقای «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان رسیده است به شرح ذیل است:

 

 توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته‌ترین مردم در نظام اسلامی فرصت گران‌بها و پرافتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت و به‌یقین در این راستا کسانی موفق و سربلند خواهند بود که بتوانند به‌خوبی از این فرصت مسئولیت در راستای جلب رضایت خداوند و خدمت صادقانه و مؤثر به مردم نهایت استفاده را ببرند و قطعاً کار برای رضای خداوند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

بدین‌وسیله لازم می‌دانم از زحمات بی‌شائبه و مؤثر که در امر خدمت به جامعه کار و تولید داشته‌اید، تقدیر و تشکر نموده و موفقیت و بهروزی روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.

 

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، مجموعه به‌عنوان شرکت پیشرو در حوزه حمایت از ورزش کارگری استان هرمزگان انتخاب شد و تعدادی از همکاران واحد حفاظت و بازرسی ناحیه هرمزگان نیز به‌عنوان کارگران بسیجی در حوزه بسیج کارخانه‌ها موردتقدیر قرار گرفتند.

 

جشنواره امتنان در راستای شکوفایی جامعه کارگری و افزایش بهره‌وری نیروی خلاق و نوآور، هرسال در هفته کار و کارگر باهدف تجلیل و قدردانی از نخبگان جامعه هدف، به‌منظور شناسایی و الگوسازی کارگران نمونه و تبیین ابعاد فرهنگی حوزه کارگری و همچنین شرکت‌های منتخب در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ایمنی، ورزشی و ... برگزار می‌شود.

 

 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها