توسط مدیر کل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام شد:

بازدید از پروژه های روکش و بهسازی آسفالت و محورهای شرق استان هرمزگان و پل بزرگ گابریک



مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پروژه های روکش و بهسازی محورهای مهم بستک، لنگه، میناب، جاسک و پل بزرگ گابریک در استان هرمزگان بازدید کرد.

 


به گزارش صبح ساحل، علیرضا سیاهپور مدیر کل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن بازدید از پروژه های روکش و بهسازی محورهای مهم بستک و لنگه در غرب، میناب و جاسک در شرق استان هرمزگان آخرین تحولات و شرایط این محورها را بررسی کرد.
سیاهپور در حاشیه این بازدید ها گفت: در سال های اخیر، توجه ویژه ای به محور پر تردد در شرق و غرب استان هرمزگان شده است و با اجرای پروژه های در دست اجرا و رفع نقاط دارای استعداد تصادف این شهرستان ها، شاهد شکوفایی بیشتر در برقراری ترددی ایمن و روان برای تمامی کاربران جاده ای در این حوزه خواهیم بود.
سیاهپور افزود: روکش محور بندر لنگه -پارسیان درقالب چهار قرارداد به ارزش ۱۴۰ میلیارد در دست اقدام است، همچنین تعریض و بهسازی محور لمزان - دژگان به طول ۴/۲ کیلومتر به ارزش ۳۰ میلیارد تومان و روکش های اجرا شده در محور دژگان-لمزان به طول ۱۴ کیلومتر و مبلغ ۱۲ میلیارد تومان انجام شده است.
مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان ضمن بازدید از پروژه های حوزه شهرستان بندرلنگه بیان کرد: روکش آسفالت بندرلنگه -پارسیان با مبلغ قرارداد 19 میلیارد تومان و بهسازی محور پدل- لمزان در شهرستان بندرلنگه ارزیابی شد.
این گزارش می افزاید علیرضا سیاهپور از بهسازی محور جناح -کمشک در شهرستان بستک بازدید کرد. بهسازی این محور با قرارداد ۱۲۷ میلیارد تومان در حال اجراست.
علیرضا سیاهپور در ادامه سفر به استان هرمزگان در بازدید از محورهای حوزه شرق استان وضعیت محور میناب - سیریک - جاسک و جاسک - کنارک، را بررسی و پیشنهادات و راهکارهایی برای حفظ و نگهداری رویه این محورهای مواصلاتی ارائه داد.
گقتنی است مدیرکل دفتر نگهداری رویه و ابنیه فنی راه های سازمان برای بر تامین اعتبار تعریض و ارتقاي بخش مهمی از محور بندرلنگه-چارک و اجرای آسفالت حفاظتی از سه راهی چاه شیرین تا میناب و بخش های از محور میناب -جاسک قول مساعد داد.
این گزارش می افزاید عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در بازدید از پل بزرگ گابریک در محور جاسک کنارک گفت:با توجه به طرح توسعه سواحل مکران، جاده میناب - جاسک و جاسک - چابهار، مورد توجه ویژه قرار دارد.
وی افزود: همچنین برای ترمیم و احداث دستک برای پل رودخانه گابریک و ترمیم دیگر نقاطی که در سیلاب سال های گذشته تخریب شدند، تصمیماتی گرفته شد.

 

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها