معاون رییس جمهور درجاسک:

دولت بدنبال رفع موانع توسعه جاسک است



صبح ساحل، شهرستانها _ جلسه شورای اداری شهرستان جاسک با حضور محمدجواد محمدزاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت ومحیط زیست کشور برگزار شد.

محمدزاده دراین جلسه گفت: ارزیابی ها نشان می دهدکه بیشتر مصوبات دوره گذشته سفر دراین استان به اجرا درآمده است. وی افزود: وضعیت پروژه ها و مصوباتی که درطول سه دوره سفرهیات دولت به این استان صورت گرفته بررسی می شود وموانع ومشکلات پیش روی آن برطرف خواهد شد.یکی دیگر از اهداف حضور در استانها بویژه در جاسک رفع مشکلات و پیگیری موضوع اشتغال و رفع موانع برای توسعه درمناطق است.معاون رییس جمهور تصریح کرد: باید مسئولین با مردم ملاقات کنند.عملکرد ادارات درشهرستان‌ها مورد ارزیابی قرار می گیرد. مردم صاحبان انقلاب هستند ما مسئولین خدمتگزار و پاسخگوی مردم باشیم.

وی گفت: واقعیت این است حجم کاری این دولت درمقایسه با دولت های قبلی بیشتر است کارهای بزرگی درشهرستان جاسک توسط این دولت نجام شده است.محمدزاده افزود: درسفر اول و دوم وسوم وضعیت مصوبات در مجموع خوب بوده و رضایت بخش است. موضوع بیکاری در دستور کار دولت است باید برای اشتغال جوانان یک اهتمام ویژه شود. وی گفت: امتیاز فوق العاده جاسک   این است که جمعیت روستایی آن بیشتر از شهر است. ظرفیت سازی در روستاها صورت بگیرد تا جمعیت روستایی جابجا نشود شغل پایدار در روستاها ایجاد شود.

رییس سازمان محیط زیست کشور، راه روستایی، مخابرات، بهداشت و درمان ، صدا و سیما، صید صیادی، کشاورزی، تثبیت شن های روان و راه اندازی فرودگاه، راه اندازی مجتمع فرهنگی و هنری و ایجاد منطقه ویژه تجاری درجلسه هییت دولت که درمرکز استان برگزار می شود مطرح خواهیم کرد.وی گفت: برای ایجاد منطقه ویژه تجاری در جاسک باید طرح تهیه وبه دولت ارایه شود. موضوع پرواز و راه اندازی فرودگاه جاسک را بطور جد پیگیری کنم. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها