نگاهی به خلیج تایمز؛

امارات: نشست سالانه سرمایه‌گذاری  در ابوظبی آغاز می‌شود



شرکت‌کندگان از 170 کشور برای شرکت در پلتفرم سرمایه‌گذاری برتر(AIM Global)  سه روزه از 8 تا 10 می در دوازدهمین دوره این نشست سالانه گردهم می‌آیند. انتظار می‌رود این رویداد سه روزه مخاطبان بین‌المللی متشکل از مدیران ارشد، تصمیم‌گیران، رهبران ارشد شرکت‌ها، مقامات دولتی و نمایندگان جامعه مدنی را به خود جلب کند که همگی برای شناسایی فرصت‌های تجاری استفاده نشده و ارتقای همکاری بر مبنای سود متقابل گرد هم می‌آیند.
نشست سالانه‌ی سرمایه گذاری برای اولین بار در شهر ابوظبی با موضوع تغییر پارادایم سرمایه گذاری، فرصت‌های سرمایه گذاری آینده برای تقویت و رشد اقتصادی پایدار، تنوع و شکوفایی برگزار می‌شود. این رویداد توسط وزارت صنعت و فناوری پیش‌رفته با مشارکت اداره‌ی توسعه اقتصادی ابوظبی حمایت می‌شود. نشست سالانه سرمایه گذاری به علت توانایی خود در گرد هم آوردن هزاران سرمایه‌گذار از سراسر جهان مشهور است و نسخه امسال نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
این رویداد با تمرکز بر ساختن یک نقشه راه برای اقتصاد جهانی، پنج رکن کلیدی، استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی، شرکت‌های کوچک و متوسط، شهرهای آینده و سرمایه‌گذاری‌های پورتوفلیوی خارجی، با هدف تحریک رشد اقتصادی محلی و بین‌المللی را برجسته کند. داوود الشزاوی، رئیس اجلاس سالانه‌ی سرمایه گذاری، درباره‌ی این رویداد گفت:« اجلاس سالانه‌ی سرمایه‌گذاری خود را به عنوان یک پلتفرم پیش‌رو برای سرمایه‌گذاران و رهبران تجاری از سراسر دنیا تثبیت کرده است تا گرد هم آیند و فرصت‌های جدید برای رشد و توسعه را کشف کنند.
همان‌طور که ما از نمایندگانی برای رویداد امسال استقبال می‌کنیم و منتظر به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود برای آینده و بررسی مشارکت‌های جدید هستیم که به رشد اقتصاد جهانی کمک می‌کند. رویداد امسال چندین طرح برای حمایت از چند رکن کلیدی از جمله، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه‌ها و فرصت‌های شبکه‌ای را ارائه خواهد کرد. شرکت کنندگان همچنین این شانس را خواهند داشت که با کارشناسان برجسته صنایع سرمایه‌گذاری و فناوری تعامل داشته باشند و راه‌های جدیدی را برای هدایت و رشد اقتصادی و دستیابی به اهداف توسعه پایدار بررسی کنند.
عدنان نگاری
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها