مدیر کل آموزش وپرورش استان در مراسم تجلیل از معلمان پیشکسوت بازنشسته و نمونه منطقه ای و استانی سندرک:

هرگونه هزینه در حوزه آموزش سرمایه‌گذاری است



در مراسمی با حضورمسئولین استانی و شهرستانی، از چهار نفر از معلمان پیشکسوت فرهنگی بازنشسته و 31 نفر از معلمان نمونه منطقه ای و استانی در بخش سندرک تجلیل بعمل آمد.
     
به گزارش صبح ساحل، نماینده مجلس شورای اسلامی در شرق استان با گرامیداشت یاد وخاطره شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم گفت: معلمان در پیشگاه خداوند منزلت بسیار زیادی دارند وباید در طول سال به نیازهای این قشر توجه شود که مجلس در طرح رتبه‌بندی معلمان همکاری لازم داشته است. مسئولین امور هم باید بکوشند دغدغه های خاطر معلمان برطرف شود.
نماینده مجلس در شرق استان با اشاره به فرسودگی و قدمت ساختمان های برخی از مدارس بخش سندرک گفت: مدارس شبانه‌روزی شهدای هفت تیر و امیرکبیر سندرک از قدیمی ترین مدارس این بخش می باشند. وی از مسئولین اداره آموزش وپرورش منطقه و اداره کل آموزش وپرورش استان درخواست نمود جهت تعمیرات این مدارس شبانه روزی زودتر اقدام نمایند.پس از آن مدیر کل آموزش وپرورش استان در جمع معلمان بخش سندرک گفت: رکن اصلی نظام آموزش وپرورش را معلمان تشکیل می دهند. محمد قویدل افزود:تحول بنیادین درحوزه آموزش وپرورش باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری انجام شود که لازمه انجام این مهم توجه به جهاد تبیین است. مدیر کل آموزش وپرورش استان هرمزگان بیان کرد: هرگونه هزینه در حوزه آموزش وپرورش سرمایه گذاری است. وی در همین راستا با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان و تامین امکانات رفاهی نگاهی حمایتی به این قشر جامعه دارد. مدیر کل آموزش وپرورش استان در خصوص سهمیه‌های استخدامی معلمان اظهارداشت:امسال با پیگیری های انجام شده در ماده 28 قریب به 40درصد افزایش سهمیه استخدام گرفته‌ایم، سهمیه استان درسال گذشته 600نفر بود که با پیگیری‌ها از طریق وزارت آموزش وپرورش به 1000نفرافزایش یافته است وعلاوه برجذب این 1000نفرهمچنین پیگیر سهمیه در دانشگاه فرهنگیان هستیم. مدیر کل در خصوص تجهیزات هنرستان‌ها بر اساس رشته هایی که وجود دارد بیان داشت:امسال 15 میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات هنرستان‌ها اختصاص یافته است که ان شاالله در قالب پروژه مهر توزیع خواهد شد. محمد قویدل اظهار داشت : 240مدرسه شبانه روزی در سطح استان وجود دارد که 14000نفر دانش آموز در این مدارس شبانه روزی مشغول به تحصیل هستند، با وجود محدودیت‌های اعتباری همه تلاش مجموعه آموزش وپرورش استان بر فراهم کردن حداکثر امکانات برای مدارس شبانه روزی و تامین تجهیزات ورزشی، توزیع سرانه ها و تامین امکانات سرمایشی در سطح سایر مدارس استان است تا دانش آموزان عزیز با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند.در ابتدای این مراسم گرامیداشت، دکتر عبدالحمید جهانگیری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سندرک طی سخنانی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهید مطهری، این شهید بزرگوار را بهترین الگوی معلمان یاد کرد و از حضورمحمد قویدل مدیرکل آموزش وپرورش استان، حسین رئیسی نماینده مجلس شورای اسلامی در شرق استان،محمد بهرامی نژاد معاون سیاسی-امنیتی فرمانداری شهرستان میناب،دکتر علی شهمرادی بخشدار سخت کوش بخش سندرک،حجج الاسلام سید علی پورحسینی مدیر حوزه علمیه امیر المومنین (ع) سندرک و محمود نکویی مدیر کتابخانه عمومی امام علی (ع)سندرک،سرهنگ حیدری جانشین فرمانده سپاه شهرستان میناب و هئیت همراه و سرگرد محمد قنبری فرمانده حوزه شهید باهنر سندرک و سایر مسوولین تقدیر نمود.رئیس آموزش وپرورش سندرک از مسئولین اجرائی خواستار رسیدگی به حل مسائل و مشکلات معلمان و فرهنگیان این بخش شد. در پایان مراسم گرامیداشت هفته مقام معلم با اهدای لوح سپاس و هدایای به معلمان بازنشسته و پیشکسوتان فرهنگی و 31نفر ازمعلمان،دبیران،مدیران،معاونین،مربیان پرورشی و معلم یاران نمونه منطقه ای و استانی تجلیل و قدردانی شد.
      
 صبح ساحل// مداحی نوشادی
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها