نتایج اولیه آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۱ اعلام شد



سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای نتایج اولین آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش صبح ساحل از سازمان سنجش اموزش کشور، نتایج آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه سال ۱۴۰۱ به صورت کارنامه روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قرار گرفته است.

براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال می توانند حداکثر ظرف یک هفته پس از اعلام نتایج آزمون، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و از قسمت سیستم پاسخگویی اعتراض خود را اعلام کنند. این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی شود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: معرفی شدگان این آزمون برای طی مراحل آتی از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی، به مصاحبه دعوت می شود همچنین اطلاعات مربوط به مصاحبه (آزمون تخصصی و عمومی) از طریق پایگاه الکترونیکی اداره کل نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و خدمات حرفه ای قوه قضاییه به آدرس: www.sanam.ekfam.ir اطلاع رسانی می شود.

اعطای پروانه مترجمی رسمی، منوط به تأیید صلاحیت افراد از سوی مراجع ذی صلاح، مطابق ماده ۳ قانون راجع به ترجمه اظهارات و اسناد در محاکم و دفاتر رسمی مصوب ۱۳۱۶ و الحاقات و اصلاحات بعدی و آیین نامه اجرایی آن، خواهد بود.

طبق این اطلاعیه نتایج آزمون زبان کردی متعاقباً اعلام می شود. برای جذب حداکثری مترجم و حسب تصمیم اتخاذ شده، پذیرش این آزمون بدون ظرفیت عددی بوده است.

گفتنی است؛ آزمون جذب مترجم زبان رسمی قوه قضاییه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ در ۲۳ زبان برگزار شد،

آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه از جمله آزمون‌های این قوه (اداره کل اسناد و امور مترجمان رسمی) و یکی از شروط تاسیس دارالترجمه رسمی است که سازمان سنجش آن را برگزار می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها